برگزاری جلسه کارگروه بین المللی سازی

شنبه ٢٠ مهر ١٣٩٨ ساعت ١٠:٥٦ ق.ظ   ( بازدید : 663 نفر )


جلسه کارگروه بین المللی سازی با حضور معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی ؛ جلسه کارگروه بین المللی سازی روز چهارشنبه هفدهم مهرماه با عناوین پیگیری مصوبات قبلی و گزارش اقدامات صورت گرفته در امور بین الملل در تالار اندیشه برگزار شد.

در این جلسه معاون آموزشی دانشگاه، دبیرخانه طرح تحول و نوآوری در آموزش ، مدیر مرکز مطالعات، مسئول و اعضای کارگروه بین الملل سازی در آموزش، مدیر و کارشناس امور بین الملل و مدعوین جلسه (جانشین معاونت های غذا و دارو و پژوهش و سرپرست دانشکده پزشکی و پرستاری) حضور داشتند.   

دکتر حامد قاسم زاده مسئول کارگروه بین الملل در ابتدای جلسه مصوبات قبلی و اقدامات صورت گرفته را بیان نمود و در ادامه مهندس پیمان فیضی مدیر روابط  عمومی و امور بین الملل دانشگاه گزارشی در خصوص مدرسه تابستانه که با حضور هشت دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خارکوف اوکراین برگزار شده بود ارائه نمودند.

در جلسه پیشنهاد گردید جهت دستیابی به رزومه انگلیسی اعضای هیئت علمی دانشگاه بررسی مستندات ترفیع سالانه مشروط به دریافت رزومه به روز شده فارسی و انگلیسی باشد و در تبادل استاد و دانشجو در مبحث بین الملل سازی سرپرست دانشکده پزشکی به اهمیت هزینه های رفت و آمد و همچنین اسکان اشاره نمودند.
 دکتر محمدرضا صفدری معاون آموزشی دانشگاه رای زنی و مکاتبات لازم در خصوص توانمند سازی اساتید، دندانپزشک و پزشکان کشورهای همسایه در قالب برگزاری دوره های توانمند سازی کوتاه مدت در مبحث بین الملل را از اقدامات مفید برای دانشگاه برشمرد.

 

 

 

 

 

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...