برگزاری دوره توانمندسازی پژوهشی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه

چهارشنبه ٤ دی ١٣٩٨ ساعت ٨:٥١ ق.ظ   ( بازدید : 364 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز سه شنبه سوم دی ماه دوره توانمندسازی پژوهشی با حضور حدود صد نفر از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه در طبقه ششم بیمارستان امام حسن (ع) برگزار شد.

خانم طباطبایی چهر با اعلام این خبر گفت: در این دوره آموزشی که به صورت ایستگاهی با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری و واحد توانمندسازی اساتید مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه برگزار شد، اعضای هیات علمی با آیین نامه های پژوهشی، شوراها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه و فعالیت های آن‌ها، اخلاق در پژوهش و آشنایی با سامانه پژوهان و آیین نامه های داوری و نظارت طرح‌های پژوهشی، گرنت تحقیقاتی، پژوهش در آموزش و طرح‌های توسعه‌ای و ... آشنا شدند.

به گفته مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شرکت کنندگان در این دوره از امتیاز بند 1 آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی بهره‌مند می‌شوند. وی خاطر نشان کرد گذراندن این دوره برای اعضای هیات علمی جدیدالاستخدام (با سابقه کاری کمتر از 4 سال) و نیز برای تبدیل وضعیت نیروهای تعهداتی به پیمانی و ارتقا به دانشیاری الزامی است.

وی همچنین افزود: این دوره یک نوبت دیگر برای اعضای هیات علمی که به دلایلی نتوانسته‌اند از این دوره بهره‌مند شوند برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن به اطلاع خواهد رسید.

 


منبع : مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...