سیزدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری برگزار می شود

یكشنبه ١ تیر ١٣٩٩ ساعت ٧:٤٠ ق.ظ   ( بازدید : 238 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه گفت: سیزدهمین جشنواره کشوری آموزشی شهید مطهری امسال به صورت کاملا مجازی برگزار می شود.

دکتر مهران وطنچیان افزود: با توجه به شیوع پاندمی کرونا، سیزدهمین جشنواره کشوری آموزشی شهید مطهری در بیستم تیرماه 1399 به صورت کاملا مجازی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با جشنواره شهید مطهری بیست و یکمین همایش آموزش پزشکی از 21 تا 23 تیرماه به صورت مجازی برگزار می شود که علاقمندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت http://ichpe.org مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره شهید مطهری در دو سطح دانشگاهی و کشوری برگزار می شود، گفت: فرآیند برتر از میان فرآیندهای دریافتی از اعضای هيئت علمی انتخاب و  در جشنواره دانشگاهی معرفی می شوند سپس این فرآیندها وارد میدان رقابت کشوری شده و پس از اخذ نمرات در هیئت داوری کشوری و رتبه بندی به فرآیندهای اول تا سوم، جوایز و ارزش های علمی و فرصت های مطالعاتی به آن ها تعلق می گیرد.

وطنچیان اظهار کرد: برگزار کننده این جشنواره در مرحله دانشگاهی به عهده مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه و در مرحله کشوری نیز به عهده مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت است.

وی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره شهيد مطهری، عنوان کرد: این جشنواره به منظور تجليل و تکريم اساتيد عرصه آموزش پزشکی برای شناسائی و معرفی فرآيند های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنين نوآوری، ابداع و معرفی فرآيند های جديد به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می شود.

وی ادامه داد: اين فرآيندها در حيطه های گوناگون آموزشی اعم از علوم بالينی، پايه، آموزش در عرصه و روش های نوين ارزيابی شناسائی می شوند.

دکنر وطنچیان بیان داشت: در حوزه ارائه فرآیند های آموزشی صرفا اعضای هیات علمی می توانند در این رقابت شرکت کنند اما با توجه به تنوع برنامه های جشنواره شهید مطهری، شرکت در پنل های تخصصی و کارگاه برای کلیه جامعه دانشجویی، کارکنان و اعضای هیات علمی آزاد است.

وی یادآور شد: در دوازدهمین جشنواره شهید مطهری، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حیطه مدیریت و رهبری آموزشی، مقام قابل تقدیر را کسب کرد.


منبع : مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...