برگزاری مجازی مرحله دانشگاهی سیزدهمین جشنواره شهید مطهری

سه شنبه ١٠ تیر ١٣٩٩ ساعت ١٣:٢ ب.ظ   ( بازدید : 240 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون آموزشی دانشگاه گفت: سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مرحله دانشگاهی امروز سه شنبه 10 تیرماه به صورت کاملا مجازی برگزار شد.

دکتر محمدرضا صفدری خاطرنشان کرد: مرحله کشوری سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری بیستم تیرماه امسال به صورت کاملا مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شهید مطهری در دو سطح دانشگاهی و کشوری برگزار می شودبیان کرد: در سطح دانشگاهی فرآیندهای برتر اعضای هيئت علمی که به رقابت کشوری راه یافتند، ارائه می شوند تا این تجارب ارزشمند با سایر شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته و نگاه نوآورانه و ایده پرداز به فرآیندهای آموزشی در بین اعضای هیات علمی تقویت شود.

صفدری اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در مرحله دانشگاهی به عهده مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه و در مرحله کشوری نیز به عهده مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت است.

وی عنوان کرد: در مرحله دانشگاهی این جشنواره، پنج فرایند آموزشی برتر انتخاب شدند که این فریندها توسط صاحبان آن امروز در ساعت 12 الی 14 ارائه می شود و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به لینک http://www.skyroom.online/ch/mk13610208/nkums101 مراجعه کنند.

صفدری هدف از برگزاری جشنواره شهيد مطهری را تجليل و تکريم اساتيد عرصه آموزش پزشکی و همچنين نوآوری، ابداع و معرفی فرآيند های جديد به منظور ارتقاء آموزش پزشکی خواند.

وی خاطرنشان کرد: در دوازدهمین جشنواره شهید مطهری، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حیطه مدیریت و رهبری آموزشی، مقام قابل تقدیر را کسب کرد.


منبع : مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...