-

www.nkums.ac.ir


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۲۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۷۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۱۹۷۷۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٠/٣/١٩ - ۱۴۳۹ مورد

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز آموزش مداوم

یكشنبه ٥ تیر ١٤٠١ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 200 نفر )


مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز  آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ مراسم تکریم از دکتر هادی نوری به‌ عنوان مدیر سابق مرکز آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه و معارفه دکتر راضیه نوری به‌عنوان مدیرجدید مرکز آموزش مداوم دانشگاه در محل سالن شهید نودهی دانشکده پرستاری برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه افزود:  آموزش مداوم بخش مهمی از معاونت آموزشی دانشگاه است که بر اساس نیازسنجی از تیم پزشکی دوره هایی برای ارتقای سطح علمی و مهارتی جامعه پزشکی برگزار می نماید.

وی ضمن تشکر از مدیر سابق آموزش مداوم دانشگاه گفت با تعداد کم نیرو در آموزش مداوم  نیازسنجی از واحدها بسیار خوب صورت گرفته و امکانات الکترونیکی بسیار پیشرفته و کاملی جهت برگزاری کلاس های مجازی، وبینارها و آزمون های دانشجویان در این مرکز وجود دارد.

دکتر بیباک در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مدیر سابق ، از دکتر راضیه نوری به جهت قبول مسئولیت جدید تشکر و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی خدمتی سرشار از توفیق کرد.

 

مدیر سابق آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه نیز در این مراسم افزود: وظیفه ما تببین جایگاه و ارتقای آموزش مداوم است و آموزش مداوم بعنوان یکی از مدیریت های مجموعه معاونت آموزشی با داشتن جامعه هدف فرهیخته، رسالت آموزشی خاص خودش را دارد

وی به فضای فیزیکی، کلاس های آموزشی، استودیو و مرکز مهارت های حرفه ای اشاره کرد و گفت کلاس های آموزشی این مرکز به صورت حضوری برگزار میشد که این از ابتدای شیوع کرونا با تبدیل تهدید به فرصت در قالب وبینارها و کلاس های مجازی، زیرساخت خوبی را فراهم ساخت.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از تعداد 100 وبینار بصورت مجازی و آفلاین برگزار شد گفت: این برنامه ها بر روی سامانه بارگذاری می شود که قابلیت استفاده برای جامعه هدف را دارد.

وی به افزایش تعداد کارشناسان مجموعه حوزه آموزش مداوم اشاره کرد و گفت: از پتاسنیل رابطین در سطح استان استفاده بردیم حتی بیمارستان های خارج از دانشگاه در تحقق این امر یاری رسان بوده اند.

 

وی بر فعالیت های کمی و کیفی آموزش اشاره کرد و ادامه داد آموزش بایستی منجر به یادگیری مؤثرتر، پایدارتر و عمیق تر شود و این با همکاری همه بخش های دانشگاه میسر می گردد.

دکتر راضیه نوری مدیر جدید آموزش مداوم جامعه پزشکی به زیرساخت های موجود در آموزش مداوم، نیروی متخصص و متعهد اشاره کرد و خواستار همکاری و همیاری آنان در جهت پیشبرد اهداف آموزشی معاونت شد.

در پایان به پاس زحمات و تلاش های دکتر هادی نوری(مدیر سابق آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه) لوح سپاس به همراه هدایایی از سوی معاون آموزشی دانشگاه تقدیم ایشان شد.


منبع : اداره آموزش مداوم دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...