برگزاری آزمون جامع توجیهی بدو خدمت دانشگاه

شنبه ٢٨ آبان ١٤٠١ ساعت ١٢:٣٩ ب.ظ   ( بازدید : 111 نفر )


آزمون جامع توجیهی بدو خدمت در مورخه1401/08/26 ،1401/08/27 در محل مرکز آزمون ، مشترک با دانشکده اسفراین برگزار گردید.

به گفته مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پنجمین دوره آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، یوسف داوری با اعلام این خبر افزود: این آزمون جامع برای همه همکاران دانشگاه که تاکنون آزمون توجیهی را نگذرانده اند، برگزار شده است و ۲ نوبت آن طی ۲۶ و ۲۷ آبان ماه برگزار شد و برگزاری ۲ نوبت دیگر نیز ۱۰ و ۱۱ آذر ماه خواهد بود.

وی ساعت های برگزاری این ازمون جامع را ۸ صبح، ۱۰:۳۰ صبح و ۱۳ عصر و هر کدام به مدت یک ساعت اعلام کرد و ادامه داد: داوطلبان می بایست به ۷۰ سوال طی ۱ ساعت پاسخ دهند و البته ازمون نمره منفی هم ندارد.

به گفته وی، این آزمون ها به صورت کاملا الکترونیکی و متمرکز در محل برگزاری آزمون های الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در هر نوبت آزمون ۴۵ داوطلب حضور دارند و در مجموع در دوره پنجم و ششم قرار است، ۴۱۶ داوطلب در آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آزمون دهند، تصریح کرد: کلاس های آموزشی قبل آزمون جامع به صورت الکترونیکی در سامانه رشد زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود و منابع آزمون کاملا مشخص است‌.

به گفته وی، هر داوطلب می بایست برای کسب نمره قبولی، حداقل امتیاز ۶۰ را کسب کند و در صورت عدم کسب این نمره، داوطلب می بایست مجدد در آزمون شرکت کند.

.


منبع : مدیریت توسعه و تحول اداری ( کاربر خانم گرشاد) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...