رضایت مندی پرستاران موجب تامین رضایت بیماران و جامعه میشود

چهارشنبه ٩ آذر ١٤٠١ ساعت ١٠:٥٩ ق.ظ   ( بازدید : 36 نفر )


رضایت مندی پرستاران موجب تامین رضایت بیماران و جامعه میشود

رضایتمندی پرستاران موجب تامین رضایت بیماران و جامعه می شود

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جلسه بررسی مشکلات و دغدغه پرستاران که با حضور مترون ها و رئیس اداره پرستاری معاونت درمان به مناسبت روز پرستار برگزار شد، گفت: رضایتمندی پرستاران موجب تامین رضایت بیماران و جامعه می شود و مدیریت توسعه با همکاری مدیریت منابع انسانی بنا دارد با رویکرد ارتقاء شغلی پرستاران به تحقق خواسته های پرستاران کمک کند و عزمی جدی در این خصوص در مجموعه دانشگاه وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، «داوری» افزود: هدف اصلی اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی، رفع دغدغه پرستاران و کسب رضایتمندی آن هاست.

وی برخی از دغدغه ها و مشکلات حوزه پرستاری در حوزه توسعه و منابع انسانی را برشمرد و اضافه کرد: اصلاح ساختار جابه جایی در حوزه پرستاری، رفع اشکالات و نواقص ارتقاء شغلی از اقدامات مورد نظر در این بخش است که امیدواریم با هم افزایی و مشارکت درون بخشی مرتفع شود.
بنابراین گزارش در این نشست، مترون های بیمارستان ها، سوپروایزرها، سرپرستارها و پرستاران مسائل و دغدغه های خود در خصوص توسعه و منابع انسانی را مطرح کردند و مسائل استراتژیک در حوزه تحول اداری با نگاه تعهد سازمانی و نقش سازمانی افراد در گسترش آن و مشکلات مرتبط با این حوزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


منبع : مدیریت توسعه و تحول اداری ( کاربر خانم گرشاد) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...