مرحله دوم فلوشیپ آموزش علوم پزشکی از روز شنبه با حضور ریاست محترم دانشگاه آغاز شد.

یكشنبه ٢١ دی ١٣٩٣ ساعت ١٣:٣ ب.ظ   ( بازدید : 911 نفر )


مرحله دوم فلوشیپ آموزش علوم پزشکی جهت اعضای هیات علمی دانشگاه از روز شنبه مورخه 1393/10/20 با حضور ریاست محترم دانشگاه آغاز شد. این مراسم با پخش آیاتی از کلام ا... مجید و سرود ملی شروع شد. در ادامه معاون محترم آموزشی دانشگاه، دکتر رضا گنجی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، به بیان اهداف تشکیل این دوره آموزشی پرداختند و مختصری در مورد برنامه های این دوره صحبت نمودند. هم چنین ریاست محترم دانشگاه، دکتر ابراهیم گلمکانی سالروز تولد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) تبریک گفتند و بیاناتی را در خصوص اخلاق و مکارم پیامبر اکرم(ص) ایراد نمودند. ایشان برگزاری این دوره آموزشی را کار خوبی دانستند و اظهار امیدواری کردند که سال به سال این روند بهتر شود و اساتید بیشتر از این دوره ها بهره ببرند. ایشان افزودند یکی از نیازهای دانشگاه های علوم پزشکی و به ویژه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی حرکت به سوی ارتقای آموزش و افزایش نگاه آکادمیک است و برنامه های وزارت بهداشت نیز مبین همین موضوع است. ایشان در پایان اظهارت خود برای همه اساتید و دست اندرکاران این دوره آموزشی آرزوی توفیق و موفقیت نمودند.

روز اول این دوره با موضوع «جایگاه پژوهش و توصیه های راهبردی در امر پژوهش»  با ارائه دکتر علیرضا گلشن و «طرح سوال پژوهشی و تعیین عنوان و ویژگی های آن» با ارائه دکتر شهریار احمدپور به انجام رسید.

گفتنی است این دوره آموزشی به همت معاونت آموزشی دانشگاه و با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه از شنبه 1393/10/20 تا جمعه 1393/10/26 در دو بخش پژوهشی(چهار روز اول) و آموزشی(سه روز آخر) برگزار می شود و اساتیدی از دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و سبزوار جهت تدریس دعوت شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع : مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...