درخشش دانشگاه علوم پزشکی استان در کشور

دوشنبه ٨ خرداد ١٤٠٢ ساعت ١٣:١٩ ب.ظ   ( بازدید : 59 نفر )


در همایش اخیر معاونان توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی وزارت بهداشت (استان تهران) که با حضور دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اجرای پروژه های عمرانی مصوب در تفاهم نامه ساخت 2000 پروژه بهداشتی در سطح کشور، مورد تقدیر قرار گرفت.

 

سهم خراسان شمالی در این تفاهم نامه ساخت 2000 واحد بهداشتی در سراسر کشور، 89 پروژه است که در ارزیابی های صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با توجه به پیشرفت پروژه ها، برگزاری مناقصات و انتخاب پیمانکار و ... حائز رتبه دوم کشوری شد.
گفتنی است که طی مدت حضور دکتر براتی زاده در کسوت معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان، شاهد بازدیدهای مکرر وی برای بررسی چالش های احتمالی و بررسی موانع پیش روی تسریع در تکمیل پروژه ها هستیم که گاها این بازدیدهای میدانی در روزهای تعطیل و حتی تا پاسی از شب نیز ادامه دارد و کسب این رتبه کشوری را می توان حاصل این رصدها و پیگیری های میدانی و برگزاری جلسات متعدد معاونت توسعه دانشگاه و همچنین مدیریت فنی دانشگاه دانست.
برای کسب این عنوان کشوری، به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان تبریک و عرض خداقوتی می گوییم.


منبع : مدیریت امور فنی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
معرفی سامانه CMMS (۲۹۶۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...