مهم ترین پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان دانشگاه

چهارشنبه ١٨ بهمن ١٤٠٢ ساعت ١٥:٤ ب.ظ   ( بازدید : 38 نفر )


تمامی پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمانی در حال احداث دانشگاه، از اهمیت بالایی برخوردارند اما از حیث مساحت و مبلغ اعتبار و جامعه تحت پوشش، می توان پروژه های بیمارستان 64 تخت خوابی رازوجرگلان، طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه، خوابگاه دانشجویی، آمفی تئاتر دانشگاه و انبار غذا و دارو را از جمله مهم ترین پروژه های حال حاضر دانشگاه نام برد. در حال حاضر بیش از 70 پروژه با اعتبار ده ها میلیارد تومانی در دانشگاه علوم پزشکی استان در حال احداث است که تکمیل آن ها نوید بخش خدمات بهتر و جامع تر حوزه بهداشت و درمان در جای جای استان و به خصوص مناطق کمتر برخوردار خواهد بود. از میان پروژه ها، 10 پروژه تکمیل شده است و بیش از 30 پروژه هم با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد همراه هستند و پیشرفت فیزیکی برخی از پروژه ها هم بالای 75 درصد است.

*طرح توسعه بیمارستان پورسینا: تکمیل پروژه طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه از 32 به 64 تخت خوابی، اهالی شهرستان های سملقان و مانه و همچنین مسافران عبوری را برای دریافت خدمات در برخی از تخصص ها در مرکز استان بی نیاز می کند. این پروژه 3412 متر مربعی طی یکسال اخیر از پیشرفت فیزیکی 45 به 80 درصدی رسیده است و در آینده نزدیک نیز تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

*بیمارستان رازوجرگلان: از دیگر پروژه های مهم درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان، پروژه احداث بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مرزی رازوجرگلان است که به همت تلاش مسئولان این دانشگاه، روند بسیار خوب و مثال زدنی را طی مدت یکسال اخیر طی کرده است و هم اکنون فاز یک این پروژه 7730 متر مربعی با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی همراه است و در آینده می توانیم شاهد تحقق آرزوی دیرینه مردم این خطه از استان مان در خصوص دریافت خدمات درمانی در شهرستان رازوجرگلان باشیم.

*خوابگاه دانشجویی: پروژه خوابگاه دانشجویی نیز در زیربنای 2218 متر مربعی در حال احداث است و در آینده نزدیک محل استقرار دانشجویان این دانشگاه خواهد شد. این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی همراه است.

*ساختمان انبار غذا و دارو: ساختمان انبار استراتژیک غذا و داروب استان نیز از جمله پروژه های مهم استان است که در زیربنای 1291 متر مربعی در حال احداث بوده و پیشرفت فیزیکی آن 70 درصد است.
 


منبع : مدیریت امور فنی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
معرفی سامانه CMMS (۲۹۷۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...