parcham سرمایه گذاری برای تولید
  • // - 14:32
  • - تعداد بازدید: 34
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZT87

ثبت 16 هزار مزاحمت تلفنی در مرکز اورژانس 115استان طی 6 ماه گذشته

16 هزار مزاحمت تلفنی طی 6 ماه گذشته در مرکز اورژانس 115 استان ثبت شده که بطور میانگین روزانه 88 تماس تلفنی ،مزاحمت بوده است.

به گزارش « وب دا » رئیس سازمان اورژانس و مدیریت حوادث استان با اشاره به آمار بالای مزاحمت های تلفنی به اورژانس 115 ، بیان کرد : مزاحمت های تلفنی ازیک طرف فرصت تماس بیماران نیازمند به خدمات اورژانس را به دلیل اشغال شدن خطوط ارتباطی از بین می‌ برد و منجربه آسیب و یا فوت بیماران و مصدومان می‌شود و از طرفی باعث کاهش توان کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی در مرکز ارتباطات و دربرخی موارد پرسنل عملیاتی می‌شود.

دکتر « تقی دولت آبادی » تصریح کرد : برخی از این مزاحمت‌ها منجر به ماموریت‌های کاذب و اعزام آمبولانس می‌شود که علاوه بر هدر رفتن هزینه و سرمایه‌های ملی،به علت تردد آمبولانس‌ها در مسیر ها می‌تواند بار ترافیکی را افزایش دهد و حادثه ساز باشد و نیز فرصت خدمات رسانی به بیماران و مصدومین واقعی را از بین ببرد.

 این مسئول با بیان اینکه هیچ توجیهی برای ایجاد مزاحمت به اورژانس پذیرفته نیست تاکید کرد : تمام شهروندان باید مسئولانه از ایجاد مزاحمت های بی مورد ، غیرضروری و ناآگاهانه برای اورژانس پرهیز کنند  و درصدد فرهنگ سازی این موضوع به دیگران به ویژه به کودکان و نوجوانان باشند.

وی همچنین افزود : مزاحمین تلفنی در صورت شناسایی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 5979
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید