خطر سرطان معده با مصرف زیاد نمک
مصرف زیاد نمک و غذاها و تنقلات شور می تواند مخاط معده را تخریب کند و این امر افزایش خطرسرطان معده را به همراه دارد.
مصرف زیاد غذاهای گوشتی، فرآیند پوکی استخوان را تسریع می کند
مصرف زیاد غذاهای گوشتی و نوشابه های گاز دار، فرآیند پوکی استخوان را تسریع می کند.
درصورت وجود واکس بیش ازحد بر روی سیب بهتراست بدون پوست مصرف شود
واکس سیب اگر در حد طبیعی باشد مضرنیست اما درصورت وجود بیش از حد آن بر روی سیب بهتراست بدون پوست مصرف شود.
45 مورد نمونه برداری از محموله های برنج وارداتی از ابتدای سال تاکنون
از ابتدای سال تاکنون از 45 محموله برنج وارداتی به استان نمونه برداری شده است.
ارائه خدمات دندانپزشکی ایمپلنت از بهمن ماه در کلینیک تخصصی دندانپزشکی
خدمات دندانپزشکی ایمپلنت از بهمن ماه در کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانشگاه ارائه می شود.
برخورد جدی با متخلفین وتهدید کنندگان سلامت مردم دراستان
با متخلفین وتهدید کنندگان سلامت مردم دراستان به شدت برخورد خواهد شد.
کلیه نمونه های نان ارسالی به آزمایشگاه از نظرمیزان نمک درحد مجاز بوده اند
کلیه نمونه های نان ارسالی به آزمایشگاه کنترل مواد غذایی دانشگاه از نظرمیزان نمک درحد مجازبوده است.
کاهش تراکم استخوان در زنان پس از 40 سالگی
تراکم استخوان در زنان پس از 40 سالگی، سالیانه نیم تا یک درصد کاهش می یابد .
اعلام 18 مورد شکایت از فرآورده های غذایی وبهداشتی طی 9 ماه گذشته
طی 9 ماه گذشته 18 مورد شکایت از فرآورده های غذایی و بهداشتی به معاونت غذا وداروی دانشگاه اعلام شده است.
ذائقه کودکان را از اوایل زندگی به غذای کم نمک عادت دهید
عادات غذایی در دوران کودکی به ویژه سنین 5-2 سالگی شکل می گیرد و تا سال ها پایدار می ماند .