parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/24 - 09:06
  • - تعداد بازدید: 207
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پی درگذشت همکار فداکار

در پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پی اقدام همکار معاونت فرهنگی دانشجویی که جانش را فدای 150 زائر کرد، آمده است: مرحوم جلال اسدی با این فداکاری نشان داد شور و شعور در یاران کربلایی امام حسین(ع) جاریست و در مسیر خدمت به مردم از بذل جان نیز دریغ نمی‌کنند.

 

به گزارش وبدا، متن کامل پیام تسلیت دکتر جواد شاهین‌فر به شرح ذیل است؛

 

انالله وانا الیه راجعون

 

فداکاری همکار عزیزمان مرحوم جلال اسدی که در جریان آتش‌سوزی هتلی در کربلا، آگاهانه جان خویش را فدای 150 زائر اربعین نمود مایه افتخار و مباهات است و فقدان آن مرحوم موجب تاثر همگان گردید.

 

این همکار عزیز با این از خود گذشتگی، جلوه ای والا از روحیه فداکاری، عشق و علاقه خادمان امام حسین(ع) در این مرزوبوم به همنوع خویش را به نمایش گذاشت و نشان داد که شور و شعور در یاران کربلایی امام حسین(ع) جاریست و در مسیر خدمت به مردم از بذل جان نیز دریغ نمی‌کنند.

 

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به وجود چنین همکاران فداکار و ایثارگری که نام و یادشان جاودان و نقش الگویی‌شان ماندگارخواهد بود به خود می‌بالد.

 

بدین وسیله درگذشت این همکار فداکار و گران قدر را به همکاران و خصوصا خانواده ارجمندش تسلیت می‌گویم و از پروردگار یکتا برای آن زنده یاد رحمت و مغفرت و برای وابستگان صبر مسئلت می‌نمایم.

  • گروه خبری : اخبار ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 49023
کلمات کلیدی
محبوبه عبدی
خبرنگار

محبوبه عبدی

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام