parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/14 - 11:51
  • - تعداد بازدید: 13
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

آشنایی با یافته‌های نوآورانه در زمینه نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی پزشکی

رئیس مرکز جامع نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری سمیناری با محوریت ایده‌های نوآورانه و ارائه ۱۲ موضوع سمینار به‌روز جهانی با حضور اساتید و دانشجویان گروه فناوری نوین پزشکی، در بیستم تیرماه جاری خبر داد.

 



دکتر فاطمه عروجعلیان روز چهارشنبه 14 تیرماه 1402 در گفتگو با وب‌دا اظهار داشت: در راستای همگرایی معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت آموزشی و تشویق دانشجویان به شرکت در طرح‌های نوآورانه و محصول محور، مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه تصمیم به برگزاری جشنواره سمیناری تحصیلات تکمیلی، زیرنظر معاونت تحقیقات و فناوری گرفته است.



 



وی افزود: آشنایی با یافته‌های نوآورانه در زمینه نانو تکنولوژی پزشکی و بیوتکنولوژی پزشکی محوریت این سمینار است که روز بیستم تیر ماه جاری برگزار خواهد شد.



 



رئیس مرکز جامع نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: در این برنامه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی با راهنمایی اساتید گروه فناوری‌های نوین، 12 موضوع سمینار با جدیدترین و به روز‌ترین موضوعات روز جهان را ارائه خواهند داد.



 



وی افزود: برای افزایش روحیه همکاری مهارتی دانشجویان، به بهترین تیم از نظر شاخص ها و معیارهای طراحی شده، جوایزی نیز اهدا خواهد شد.



 



دکتر عروجعلیان کیفیت علمی مقالات، جنبه نوآورانه بودن و ایده پردازی، نگاه به بازار جهانی و ایران را از جمله این معیارها عنوان کرد.



 



وی با تأکید بر اینکه رشد خلاقیت و نوآوری بین دانشجویان از اهداف ذاتی مرکز جامع نوآوری سلامت دانشگاه است، گفت: در این راستا برنامه‌های متعددی به صورت پیوسته اجرایی می‌شود.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12169
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید