parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/11 - 14:48
  • - تعداد بازدید: 10
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

آغاز همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه بجنورد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جلسه مشترک با ریاست دانشگاه بجنورد، پیرامون ارتقای همکاری بین دانشگاهی با محوریت توسعه فناوری‌های هوشمند در سلامت، اظهار داشت: باید با همکاری‌های مشترک در حوزه مدیریتی و اجرایی، هوشمندسازی بخش‌های مختلف را عملیاتی کنیم.

 



به گزارش وب‌دا، دکتر جواد شاهین‌فر ظهر یکشنبه 11 تیرماه 1402 در این جلسه، تأسیس رشته‌های مشترک را یک نیاز دانست و گفت: نباید منتظر شهرهای دیگر باشیم تا رشته‌ای تأسیس و سپس ما استفاده کنیم؛ بلکه باید خودمان الگو و پیشرو باشیم.



 



وی بین‌المللی‌سازی و هوشمندسازی را دو اولویت مهم دانشگاه عنوان کرد و افزود: کشورهای همسایه متقاضی خدمات و آموزش‌های خراسان شمالی هستند اما تاکنون از این ظرفیت بهره‌برداری نکرده‌ایم.



 



دکتر شاهین‌فر تصریح کرد: می‌توانیم دوره‌های کوتاه مدت نیز برای دانشجویان سایر کشورها برگزار کنیم؛ با این اقدامات می‌توانیم به خودباوری رسیده و از محرومیت خارج شویم.



 



وی خاطرنشان کرد: هوشمندسازی به صورت پایلوت در حوزه آموزشی، درمانی و سلامت در یکی از دانشکده‌ها، بیمارستان و مرکز بهداشت آغاز شده است.



 



دکتر محمد شیخ زاده، رئیس دانشگاه بجنورد نیز در این جلسه بر اقدامات مشترک دو دانشگاه تاکید کرد و بیان داشت: باید طرح‌های پژوهشی مشترک تعریف و اجرایی شود.



 



بر اساس این گزارش؛ ازجمله مصوبات این جلسه که دکتر بیباک معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز حضور داشت، مشارکت اعضای هیات علمی دو دانشگاه، طراحی رشته های جدید بین دانشگاهی، تعریف پایان نامه مشترک و استفاده از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری دو دانشگاه بود.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12158
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید