parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/31 - 15:16
  • - تعداد بازدید: 9
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

آمادگی برای افزایش تعاملات و همکاری‌های دو جانبه

در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و جمعی از معاونان این دانشگاه با سرپرست و جمعی از معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان، بر همکاری‌های دو جانبه و استفاده از ظرفیت‌های این دو دانشگاه برای ارتقا و توسعه آموزش عالی و تخصصی در استان تأکید شد.





به گزارش وب‌دا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402 در این دیدار از پتانسیل خوب دانشگاه علوم پزشکی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های مختلف مطالبی مطرح کرد و از آمادگی این دانشگاه برای افزایش همکاری‌ها و تعاملات دو جانبه برای استفاده از پتانسیل‌های این دو دانشگاه خبر داد. 





دکتر شاهین‌فر به بخشی از اهداف و برنامه های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی استان در جهت تبدیل شدن به دانشگاه پیشرو نیز سخن گفت و از برگزاری کنگره ای با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در زمان اربعین حسینی در شهر کوفه عراق خبر داد.





وی همچنین با اشاره به فعالیت 11 بیمارستان در استان و تحصیل بیش از 2200 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی استان، تربیت دانشجویان و متخصصانی توانمند و مفید برای جامعه را از جمله اهداف این دانشگاه عنوان کرد.





رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز در این دیدار با تشکر از نگاه مثبت و جهادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان برای استفاده حداکثری از پتانسیل‌ها و داشته‌ها برای ارتقا و توسعه آموزش عالی در استان، ابراز کرد: تعداد دانشجوهای دانشگاه آزاد اسلامی استان از 7 هزار نفر به 11 هزار نفر رسیده است و این دانشگاه حدود 70 هزار متر مربع فضای آموزشی، آزمایشگاهی، خوابگاهی و ... دارد.





دکتر کاظمی  همچنین از دکتر شاهین‌فر درخواست کرد تا این دانشگاه را در پذیرش و تربیت متخصصان حوزه پزشکی یاری رساند و برای همکاری های بیشتر در حوزه‌های مختلف دانشگاهی اعلام آمادگی کرد.





در این دیدار علاوه بر معاونان دانشگاه آزاد اسلامی استان، جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان از جمله دکتر براتی‌زاده، دکتر سیدی و دکتر اسماعیلی معاونان توسعه مدیریت، دانشجویی فرهنگی و آموزش به بیان نقطه نظرات خود در جهت افزایش زمینه‌های همکاری‌ها و تعاملات دو جانبه مطالبی مطرح کردند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12024
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید