parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/28 - 10:56
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

اتصال سامانه نوبت‌دهی دانشگاه به درگاه نوبت‌دهی کشوری

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اتصال سامانه نوبت‌دهی دانشگاه به درگاه نوبت‌دهی کشوری خبر داد.

 



دکتر حمزه وحیدی فر روز چهارشنبه 28 تیرماه 1402 در گفتگو با وب‌دا، افزود:  با تلاش‌های انجام‌شده و همکاری شرکت پذیرش ۲۴ سامانه نوبت‌دهی دانشگاه به درگاه نوبت‌دهی کشوری که توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طراحی شده است متصل شد.



 



وی با بیان اینکه در جلسه ویدیو کنفرانس با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاه خراسان شمالی به‌عنوان دانشگاه‌های پیشرو در این زمینه یاد شد، ادامه داد: زین پس علاوه بر سایت نوبت‌دهی دانشگاه، نوبت‌ها از طریق سایت nobat.behdasht.gov.ir نیز قابل دریافت هستند.



 



وی خاطرنشان کرد:  با این امکان، مردم استان‌های هم‌جوار نیز به‌راحتی به نوبت‌های درمانی دانشگاه دسترسی دارند که این امر، توریسم درمانی در استان را تسهیل خواهد کرد.



 



مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: این درگاه طی هفته آینده توسط ریاست‌جمهور افتتاح خواهد شد.



 



ایجاد حدود ده هزار سربرگ هوشمند توسط مدیریت فاوا



 



دکتر وحیدی‌فر همچنین از ایجاد و ارسال ۹ هزار و ۸۰۰ نامه از طریق سربرگ هوشمند خبر داد و گفت: سربرگ هوشمند در دانشگاه از بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در حوزه ریاست دانشگاه و معاونت توسعه راه‌اندازی شد و در اکنون در واحدهای معاونت بهداشتی، آموزشی و مرکز بهداشت بجنورد در حال استفاده است.



 



وی با بیان اینکه از این تعداد، ۵۲۰۰ نامه داخلی و ۴۶۰۰ نامه خارج دانشگاه بوده است، تصریح کرد: در سازوکار سربرگ هوشمند ازآنجایی‌که نامه‌های داخلی به‌صورت هوشمند به گیرندگان نامه بدون ورود به دبیرخانه ارجاع داده می‌شود باعث صرفه‌جویی تقریباً ۴۳۳ ساعتی در فرآیند ارسال و دریافت نامه‌ها می‌شود.



 



مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال این امکان در تمام واحدهای دانشگاه فراهم خواهد شد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12219
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید