parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/08 - 22:50
  • - تعداد بازدید: 8
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه شتاب می‌گیرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه نماینده مردم 5شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه بازدید کردند.

 



به گزارش وب‌دا، در این بازدید که عصر روز جمعه 8 اردیبهشت‌ماه 1402 انجام شد، ضمن بررسی روند اجرایی پروژه ها، بر اخذ منابع مالی برای اتمام پروژه ها از طریق همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید شد.



 



دکتر سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید از پروژه دانشکده داروسازی، اظهار داشت: اتمام این پروژه‌ها یقینا منشا خیر و برکت برای مردم خواهد بود.



 



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحویل دو دستگاه ام آی آر به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آینده ای نزدیک، گفت: با همت مدیران دانشگاه محل نصب این دستگاه تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.



 



وی با اشاره به موضوع مکان‌یابی بیمارستان مادر و کودک بجنورد گفت: مکان بیمارستان باید حداکثر رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد، این آخرین ابر پروژه درمانی استان است که با این وسعت و اعتبارات کلان قرار است ساخته شود، بنابراین باید در مکانی در دسترس و داخل شهر قرار بگیرد.



 



پاکمهر تصریح کرد: تاخیر در اجرای این پروژه امری ناثواب بوده و پذیرفتنی نیست و باید همه همکاری کنند تا این پروژه عملیاتی شود.



 






  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11946
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید