parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/09 - 10:51
  • - تعداد بازدید: 21
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

استاندار خراسان شمالی فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفت

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ضمن قدردانی از زحمات فعالان حوزه سلامت، فرا رسیدن هفته سلامت را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت.

به گزارش وب‌دا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ضمن قدردانی از زحمات فعالان حوزه سلامت، فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفت.



 



متن پیام به این شرح است:



 



بسم الله الرحمن الرحیم "مسئله‌ سلامت، جزو مسایل درجه‌ یک هر کشوری است، یعنی اگر ما دو سه مسئله درجه یک را بخواهیم کنار هم بگذاریم، بلاشک یکی از آنها مسئله‌ سلامت و بهداشت و درمان است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)



 



سلامت از مهمترین ارکان رشد و توسعه هر کشور محسوب می شود؛ شاخصی که به واسطه همت بلند جوانان و نخبگان ایرانی، روز به روز در جمهوری اسلامی ایران رشد داشته و اکنون ایران اسلامی از منظر شاخص های سلامت در سطح بالای جهانی قرار دارد. هفته سلامت، فرصتی مغتنم است تا دستاوردهای تلاشگران این حوزه برای ارتقای شاخص های سلامت و تحقق عدالت درمانی و بهداشتی را ارج نهیم و پاس بداریم و در بازنگری دستاورد های مهم این حوزه، با استعانت الهی و یاری آحاد مردم و دست اندر کاران، طرح ها و پروژه های مکمل را به ثمر برسانیم.



 



اینجانب هفته سلامت را به فعالین حوزه سلامت به ویژه پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر بهداشت و درمان که تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها به هیچ طریقی قابل جبران نیست، تبریک عرض می نمایم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11948
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید