parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/05/13 - 13:26
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

استقرار پزشک فوق‌تخصص آنژیوگرافی در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی از استقرار پزشک فوق تخصص آنژیوگرافی در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد خبر داد و گفت: در یک هفته گذشته حدود 30 عمل آنژیوگرافی زیر نظر دکتر «پیمان حسین زاده» پزشک فوق تخصص آنژیوگرافی در این بیمارستان انجام شده است.

 



دکتر جواد شاهین‌فر روز جمعه 13 مردادماه 1402 در گفتگو با وب‌دا با بیان اینکه ماهیانه 200 آنژیوگرافی و 30 عمل قلب باز در دپارتمان قلب این بیمارستان انجام می‌شود، افزود: آنژیوگرافی پرایمری و الکتیو در این بخش زیر نظر فوق تخصصان انجام می‌شود که این خدمت از ایده آل ترین، اساسی‌ترین و ضروری‌ترین خدماتی است که در دانشگاه ارائه می‌شود.



 



وی با بیان این که سکته‌های قلبی در سنین پایین در منطقه بسیار بالاست، عنوان کرد: ارائه خدمات آنژیوگرافی سریع بر کیفیت زندگی این افراد تأثیر می‌گذارد زیرا درمان دیرهنگام موجب بروز نارسایی‌های قلبی در بیماران شده و این افراد رسماً از چرخه اقتصادی و کار خارج و موجب تحمیل هزینه‌های سنگین درمان به دولت می‌شوند.



 



رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی تأکید کرد: کیفیت خدمات ارائه‌شده در این بخش بسیار بالاست و مردم استان می‌توانند با تعرفه دولتی از این خدمات در دپارتمان قلب بجنورد بهره‌مند شوند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12270
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید