parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/17 - 03:20
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

استقرار یک دستگاه ام آر آی جدید در بیمارستان شیروان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ورود یک دستگاه MRI (دستگاه تصویربرداری پرتو مغناطیسی) به شیروان خبر داد و گفت: این دستگاه صبح امروز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه، وارد بیمارستان تخصصی خاتم الانبیاء(ص) این شهرستان شد.

 



دکتر جواد شاهین‌فر در گفت و گو با وب‌دا، با بیان اینکه در روزهای آتی با استقرار تیمی، MRI بیمارستان تخصصی شیروان، نصب و راه اندازی می‌شود، افزود: این دستگاه‌ MRI محصول شرکت‌ زیمنس و از پیشرفته‌ترین دستگاه موجود در کشور است.



 



وی افزود : راه اندازی این دستگاه همچنین از تحمیل هزینه‌های سنگین به بیماران ناشی از مراجعه به دیگر استان‌ها جلوگیری می‌کند.



 



وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد یک دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته 256 اسلایس و یک دستگاه MRI برای بیمارستان فوق تخصصی امام حسن(ع) بجنورد و یک دستگاه MRI برای بیمارستان تخصصی خاتم الانبیاء(ص) شیروان تأمین شود که دستگاه دریافتی شیروان مربوط به این پروژه است.



 



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آماده شدن زیرساخت‌‌ها و فضای فیزیکی برای نصب این تجهیزات در بیمارستان‌‌های مذکور نیز خبر داد و گفت: با آماده‌سازی زیرساخت‌ها در آینده‌ای نزدیک این دستگاه‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.



 



دکتر شاهین‌فر یادآوری کرد: ماه گذشته نیز، 19 دستگاه دیالیز وارد استان شد که برای بهبود ارائه خدمات به بیماران کلیوی و دیالیزی استان مورد استفاده قرار گرفت.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12084
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید