parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/10/25 - 10:43
  • - تعداد بازدید: 8
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

اصلاح الگوی مصرف انرژی در بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای اصلاح الگو و صرفه‌جویی در مصرف گاز گفت: هم‌اکنون مصرف گاز در واحدهای اداری این بیمارستان به صفر رسیده است.

 



دکتر امین خردمند روز یکشنبه 25 دی‌ماه 1401 در گفتگو با وب‌دا با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از اعلام دورکاری ادارات، تعطیلی برخی اصناف و الزام به صرفه‌جویی در مصرف انرژی در استان، گاز مصرفی در تمام ساختمان‌های اداری و ساختمان‌های غیرضروری به زیر حداقل مصرف رسید.



 



سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان عنوان کرد: در بعضی واحدها کلاً مصرف گاز به صفر رسید تا همشهریان و هم استانی‌ها دچار قطعی گاز نشوند.



 



وی گفت: خوشبختانه قبل از شروع فصل سرما تمامی لوله‌های ورودی و خروجی به تأسیسات بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان عایق‌بندی و تمامی لوله‌های پوسیده و قدیمی که باعث هدر رفت حامل‌های انرژی می‌شدند تعویض و نوسازی شد.



 



وی افزود: با توجه به قدمت استفاده از لوله‌های تأسیساتی این بیمارستان، بعضی لوله‌ها بیشتر از عمر مفید خود استفاده شده بودند و کارایی لازم را نداشته و باعث هزینه‌های گزاف می‌شدند که در سال‌جاری با برآوردی که صورت گرفت و نیز نگاه ویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأمین اعتبار موافقت شد و اعتباری خوبی تخصیص یافت تا بتوانیم تمامی لوله‌های موتورخانه را نوسازی و از هدر رفت انرژی جلوگیری کنیم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11485
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید