parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/25 - 02:04
  • - تعداد بازدید: 10
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

اعلام حمایت بیمه‌ای برای درمان ناباروری

مدیران معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه مدیرکل بیمه سلامت استان به مناسبت هفته جمعیت، از مرکز درمان سطح 2 ناباروری استان مستقر در بیمارستان بنت الهدی بجنورد بازدید و ضمن خداقوتی به شاغلان این مرکز، برای حمایت بیمه‌ای ویژه در خصوص درمان ناباروری زوجین اعلام آمادگی کرد.

 



به گزارش وب‌دا، روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1402، دکتر مهرداد سفیدگران مدیرکل بیمه سلامت استان به همراه دکتر روشن‌روان جانشین معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مدیران این حوزه، پس از بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز و شنیدن مشکلات و چالش‌های احتمالی در حوزه بیمه‌ای، ابراز امیدواری کرد که بسیاری از این مشکلات و مسائل با مشارکت و تلاش مسئولان و برگزاری جلسات تکمیلی مرتفع خواهد شد.



 



وی افزود: هر نوع کمکی که بیمه‌ها بتوانند برای بهبود فرآیندهای اجرایی برای رفع نواقص برای ارائه خدمات با کیفیت انجام دهند، صورت خواهد گرفت.



 



وی پس از شنیدن بخشی از اقدامات در حال ارائه در این مرکز برای متقاضیان درمان ناباروری که از سوی مدیر بیمارستان صورت گرفت، ابراز کرد: در این مرکز همکاری و همدلی خوبی برای پوشش بیمه‌ای و همچنین درمانی ایجاد شده است تا درمان ناباروری زوجین با کمترین مشکل و کمترین دغدغه صورت بگیرد و خوشبختانه خدمات تخصصی درمان ناباروری بدون محدودیت ارائه می‌شود.



 



مدیرکل بیمه سلامت استان ادامه داد: خوشبختانه شرایط خوبی برای درمان ناباروری در این مرکز فراهم شده است و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جوانی جمعیت، برای درمان ناباوری زوجین، حمایت بیمه‌ای ویژه‌ای نیز صورت خواهد گرفت.



 



در این بازدید که دکتر روشن روان، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز حضور داشت، بختیاری مدیر بیمارستان بنت الهدی بجنورد گزارشی از اقدامات انجام شده در مرکز سطح 1 و 2 درمان ناباروری این بیمارستان را ارائه داد.



 



به گفته بختیاری، آذرماه سال 98، بخش سطح 1 درمان ناباروری افتتاح شد و از بهمن ماه سال 1401 تاکنون نیز با راه اندازی سطح 2 درمان ناباروری در بیمارستان بنت الهدی بجنورد، ضمن کاهش هزینه‌های درمانی زوجین نابارور، آنان را برای مراجعه و سفر به مراکز درمانی خارج از استان بی‌نیاز کرده است.



 



وی افزود: از آذر ماه 98 تا اوایل سال 1401، شاهد حضور بیش از 3 هزار نفر به این مرکز بوده ایم و از اوایل 1401 تا پایان همین سال نیز بیش از 3200 نفر برای دریافت خدمات به مرکز درمان ناباروری مراجعه کرده اند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12011
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید