parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/06/28 - 07:22
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

افتتاح 3 بخش جدید در بیمارستان امام(ره) شیروان و بازدید از 2 پروژه عمرانی

بخش نوزادان (شامل 330 متر مربع زیربنا و 14 تخت ویژه نوزادان)، توسعه دیالیز و بخش جدید تزریقات و پانسمان بیمارستان امام (ره) شیروان، با حضور دکتر شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دکتر جدی نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.





به گزارش خبرنگار وب‌دا، دکتر شاهین‌فر و دکتر جدی در این برنامه که روز دوشنبه 27 شهریورماه 1402 صورت گرفت، از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت طرح در حال اجرای بهسازی این بیمارستان قرار گرفتند.



 



رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان این که وزیر بهداشت در سفر به خراسان شمالی، بر این موضوع تأکید کرد که هیچ اعزامی برای درمان تا حد امکان به خارج استان صورت نگیرد و تمامی شرایط درمانی در داخل استان برای رفاه حال بیماران فراهم شود، ابراز کرد: جهش خوبی را در مدت اخیر و به خصوص در دولت سیزدهم در بحث توسعه زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان شاهد هستیم.





دکتر شاهین‌فر، شیروان را در زمینه شاخص تعداد تخت‌های بیمارستانی، بالاتر از استانداردهای کشوری دانست و ادامه داد: در زمینه بهسازی بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان، اقدامات بسیاری از جمله نوسازی تأسیسات، ایجاد بخش نوزادان، ایجاد بخش‌های ویژه و... انجام شده و برخی هم در حال انجام است تا خدمات در خور شأن مردم در حوزه بهداشت و درمان ارائه شود. 





وی تلاش برای تحقق فرمایشات رهبری در خصوص جوانی جمعیت، مجازی سازی دانشگاه، بین المللی سازی دانشگاه و هوشمند سازی دانشگاه را از جمله اهداف و برنامه‌های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد.





دکتر شاهین‌فر و دکتر جدی، همچنین در ادامه راهی دانشکده پرستاری شیروان شدند و در این دانشکده نیز علاوه بر بازدید از 2 پروژه عمرانی در حال اجرا از جمله سلف سرویس و همچنین خوابگاه دانشجویی، از بخش‌های مختلف این دانشکده بازدید و به کارکنان شاغل در این دانشکده خداقوتی گفتند.





پس از این بازدیدها، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای ارتقا شاخص‌های حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان که از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در حال انجام است، ابراز کرد: خوشبختانه با حضور دکتر شاهین‌فر در مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان شاهد اقدامات مثبت بسیاری در حوزه بهداشت و درمان هستیم و از طرفی روند احداث و تکمیل پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان در استان و به ویژه شیروان و توسعه زیرساختی، شتاب بیشتری گرفته است که قدردان تلاش های وی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم.





دکتر جدی همچنین ضمن تشکر از وزیر بهداشت برای نگاه ویژه در خصوص نوسازی بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان نیز تصریح کرد: تاکنون بیش از 120 میلیارد ریال برای نوسازی این بیمارستان هزینه و تجهیزات بسیاری هم برای آن خریداری شده است تا باعث شود خدمات بهتری به مردم داده شود. 





بر اساس این گزارش، در پایان نیز نشست هم اندیشی برای ارتقا شاخص‌های حوزه بهداشت و درمان شیروان و همچنین طرح مطالبات و دغدغه های مردم شهرستان شیروان در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی و دانشگاهی گفت و گو شد.



 



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12419
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید