parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/24 - 02:57
  • - تعداد بازدید: 14
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه با راه‌اندازی دانشکده پیراپزشکی

سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: با راه‌اندازی این دانشکده که در سال تحصیلی جاری محقق شد، فصل جدیدی از فعالیت‌ها در حوزه توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و پذیرش دانشجویان داخلی و خارجی، آغاز شده است.

 



دکتر علیرضا عباسپور روز دوشنبه 24 مهرماه 1402 در گفتگو با وبدا با بیان اینکه اکنون 4 رشته کارشناسی شامل هوشبری، اتاق عمل، رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی در دانشکده پیراپزشکی بجنورد مستقر هستند. افزود: برای تأسیس این دانشکده همکاری درون دانشگاهی و پیگیری‌های متعدد برون دانشگاهی رقم خورده است.



 



سرپرست دانشکده پیراپزشکی ادامه داد: با حمایت‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و پیگیری‌های متعدد توانستیم 5 رشته کارشناسی ارشد را در سند توسعه دانشگاه اضافه کنیم.



 



وی خون شناسی، ایمنی شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، تصویربرداری پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت را رشته های جدید در مقطع ارشد برشمرد و گفت: تلاش دانشگاه این است که با تهیه تجهیزات و شرایط لازم، از سال آتی در این رشته‌ها جذب دانشجو داشته باشیم.



 



دکتر عباسپور با تأکید بر اینکه تلاش برای توسعه رشته‌های کاربردی همچنان ادامه دارد، گفت: ارتقا کیفیت آموزش حضوری، راه اندازی رشته‌های مجازی و نیمه مجازی با رویکرد جذب دانشجوی خارجی و ارائه خدمات از طریق هوش مصنوعی در راستای هوشمندسازی دانشگاه از اهداف این دانشکده است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12501
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید