parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/09/07 - 09:25
  • - تعداد بازدید: 14
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

افزایش ۸۰درصدی فروش محصولات مستقر در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به افزایش ۸۰درصدی فروش محصولات مستقر در مرکز رشد، اظهار کرد: ۲ محصول دانش‌بنیان تحت پوشش معاونت تحقیقات دانشگاه بوده و طی سال جاری ۱۳ طرح فناوری ارائه شده است.

 



دکتر بهرام بیباک روز سه شنبه 7 آذرماه 1402 در گفتگو با وبدا، با اشاره به فعالیت یک‌ مرکز رشد در دانشگاه، گفت: مجموعه بیست و دو شرکت در این مرکز مستقر هستند که از این تعداد ۲ مورد دانش بنیان هستند؛ این درحالی است که سال گذشته ۱۳ شرکت در این مرکز فعال بودند.



 



وی خاطرنشان کرد: دریافت موافقت اصولی مرکز نوآوری سلامت از وزارت بهداشت، برگزاری جشنواره ایده تا ثروت با ۱۷۰ طرح و ایده، افزایش ۸۰ درصدی فروش محصولات شرکت های مستقر در مرکز رشد به نسبت سال گذشته و تشکیل شورای مرکز نوآوری از جمله اقدامات این مجموعه طی سال جاری است.



 



 دکتر بیباک از راه اندازی مرکز tms با هدف اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی راه‌اندازی و نسبت به جذب فراگیر اقدام خواهد شد.خبر داد و گفت: طرح های فناورانه مصوب در نیمه ابتدای امسال به نسبت سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است؛ همچنین دفاتر صنف(صنعت، نوآوری و فناوری) در دانشکده ها راه اندازی شد.



 



وی طرح‌های صفر تا صد فناوری، مهر فناورانه و عقد قرارداد با ۲ شرکت شتابدهنده را از دیگر اقدامات این معاونت طی سال جاری عنوان کرد و افزود: هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد، جهت دریافت تسهیلات به صندوق پژوهش و فناوری استان معرفی شدند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12596
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید