parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/24 - 11:20
  • - تعداد بازدید: 10
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

انجام 435 بازدید از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به نظارت‌های مستمر از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، گفت: در این راستا، طی سه ماه نخست امسال، 435 بازدید توسط تیم‌های ویژه انجام شده است.

 



دکتر عبدا... کبریایی روز شنبه 24 تیرماه 1402 در گفتگو با وب‌دا با بیان این که نظارت‌های مستمر بر مراکز درمانی توسط اداره نظارت و بازرسی این معاونت انجام می‌شود، عنوان کرد: در جریان این بازدیدها، 72 تذکر نیز ثبت شده است.



 



وی با اشاره به اینکه این بازدیدها در راستای نظارت بر عملکرد همکاران و نحوه ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و سایر مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط انجام می‌شود، ادامه داد: 7 پرونده در کمیسیون ماده 11، بررسی شده است که 6 پرونده درمانی و 3 پرونده دارویی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌اند، همچنین 6 پرونده صنفی نیز به تعزیرات و دادسرا ارسال شده است.



 



دکتر کبریایی با اشاره به پرونده‌های بررسی شده در کمیسیون ماده 20 عنوان کرد: 2 پرونده صدور پروانه بهره‌برداری، 4 پرورنده تمدید پروانه بهره‌برداری و مسئول فنی و 3 صدور پروانه و مسئول فنی در این کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفته است.



 



وی خاطرنشان کرد: بازدیدها از بیمارستان‌های عمومی دولتی و غیردولتی، مرکز جراحی محدود و سرپایی، درمانگاه عمومی، تخصصی، دندانپزشکی، مطب پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص، دندانپزشک عمومی، دندانپزشک متخصص، مراکز MMT، دفتر کار مامایی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، کاردرمانی، مرکز پرستاری در منزل، موسسه رادیولوژی و سونوگرافی، رادیولوژی فک و صورت، لابراتوار پروتزهای دهانی و موسسه فیزیوتراپی انجام شده است.



 



معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از معرفی 3 فرد مداخله‌گر در درمان به دادسرا نیز خبر داد و عنوان کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را با مراجعه به واحد شکایات مراکز درمان و بیمارستان‌ها و معاونت درمان و یا تماس با سامانه 190 را ثبت و اعلام کنند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12205
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید