parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/06/07 - 07:28
  • - تعداد بازدید: 17
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

اولین موکب دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در شهر کربلا بر پا شد

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از راه اندازی اولین موکب دانشجویان علوم پزشکی کشور با نام آرمان حسین(ع) در بخش های مختلف در شهر کربلا، همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.

احمد قارداش پور در گفتگو با وبدا اظهار داشت: این موکب با حمایت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت و به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از روز پنجم شهریور پذیرای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است.





وی افزود: مراحل تعیین موقعیت موکب، آماده سازی، اعزام خادمین، فضاسازی، تهیه مایحتاج موکب و سایر تمهیدات لازم در شهر کربلا اندیشیده شده است و خادمین موکب آرمان حسین(علیه السلام) از روز پنجم آمادگی پذیرش دانشجویان را دارند.





مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تشریح فعالیت های موکب آرمان حسین( علیه السلام) گفت: فعالیت های فرهنگی و رسانه ای، اسکان دانشجویان، تهیه و تامین وعده های عذایی روزانه و برگزاری مراسم عزاداری و مناجات از جمله مهمترین فعالیت های این موکب در مدت 10 شب منتهی به اربعین می باشد.





گفتنی است این موکب در کمترین فاصله به حرم مطهر حضرت عباس(ع) و بین الحرمین، هر شب میزبان 150 دانشجوی خانم از سراسر کشور است و حدود 40 نفر از دانشجویان و همکاران علوم پزشکی خراسان شمالی جهت خدمت رسانی به این زائران به شهر کربلا اعزام شده اند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12359
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید