parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/01/04 - 02:32
  • - تعداد بازدید: 7
  • - زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

باحضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی انجام شد: بازدید از مرکز بهداشت و بیمارستان بنت الهدای بجنورد و دو واحد ستادی دانشگاه علوم پزشکی استان

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، در چهارمین روز از سال 1402 و در سلسله نظارت های نوروزی، در دو واحد ستادی دانشگاه و مرکز بهداشت بجنورد و بخش جدید نوزادان بیمارستان بنت الهدای بجنورد حضور یافت و نحوه ارائه خدمت و آمادگی های نوروزی نیروها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 



به گزارش پایگاه خبری وبدا؛ دکتر «حسن براتی زاده» در نخستین بازدید در معاونت ستادی بهداشت دانشگاه حضور یافت و از بخش های مبارزه با بیماری ها، سلامت محیط و کار، مدیریت خطر و بلایا و سایر بخش ها بازدید و میزان آمادگی نیروها، اقدامات انجام شده، کمبودها و چالش های احتمالی را رصد و بررسی کرد.



وی در این بازدید بر نظارت دقیق و مستمر بر بهداشت و سلامت مواد غذایی شهروندان و مسافران تاکید و بیان کرد: ضروری است برای تامین سلامت و امنیت غذایی مردم اقدامات اساسی انجام شود و این مهم نیازمند هم افزایی همه مدیران مرتبط است.



 



وی در این بازدید، از وضعیت موجودی داروهای حیوان گزیدگی، نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه بهداشت، راه کارهای مدیریت خطر و بلایا با توجه به قرارگیری در فصل بارش و جاری شدن سیلاب ها، چونگی شناسایی چالش های ترافیکی و جاده ای و راه کارهای حل آن ها باخبر شد و در همین راستا راهکارهایی را مطرح کرد. علیزاده مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی نیز از انجام مرتب گشت ها و بازرسی های نوروزی مرتبط با بهداشت گزارشی را اعلام و از پیگیری راه اندازی نانوایی سلامت محور، خبر داد.



 



در دومین بازدید معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه به همراه تیمی از معاونت ستادی غذا و دارو حضور یافت و از آزمایشگاه شیمی، آزمایشگاه مولکولی، آنالیز دستگاهی و انبار استراتژیک غذا و دارو بازدید کرد. دکتر «براتی زاده» در این دیدار بر اهمیت سلامت غذایی تاکید کرد و گفت: نیاز است که با استفاده از تمام ظرفیت ها، مضرات استفاده از مواد غذایی غیر مجاز مانند رنگ های خوراکی در شیرینی ها برای آگاهی عمومی اطلاع رسانی شود.



 



وی همچنین در بازدید از انبار استراتژیک دارو عنوان کرد: خیران ظرفیتی ارزشمند برای حوزه سلامت هستند و باید از این توانمندی ها برای انجام پروژه های عمرانی این حوزه نیز بهره مند شد.



 



در ادامه بازدید ها دکتر براتی زاده به منظور بررسی خدمات رسانی در مرکز بهداشت بجنورد حضور یافت و از بخش های بیماری ها، گسترش و آزمایشگاه بازدید کرد. این مسئول در بخش دیگری از بازدیدها نیز در بیمارستان بنت الهدای بجنورد حضور یافت و ارائه خدمات درمانی در این بخش را مورد بازدید و بررسی قرار داد. همچنین در این بازدیدها، دکتر براتی زاده با پرسنل و کارکنان در نشستی صمیمانه گفت و گو کرد و با تقدیر از زحمات آن ها فرارسیدن بهار طبیعت را تبریک گفت.



 



گفتنی است؛ سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، کارشناس اداره بازرسی و روابط عمومی دانشگاه در این بازدیدها؛ معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را همراهی کردند.



 





 



 





 



 





 



 





 



 





 



 





 



 





 



 





 



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11784
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید