parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/06 - 15:37
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

بازدید سرزده معاون توسعه دانشگاه از مراکز خدمات جامع سلامت راز و جرگلان

صبح روز گذشته معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه و حاتمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان از مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان رازوجرگلان بازدید کردند.

 



به گزارش وب‌دا، دکتر حسن براتی‌زاده در این بازدید سرزده، ضمن خداقوتی به همکاران شاغل در بخش های مختلف مراکز خدمات سلامت شهرستان رازوجرگلان، از بخش‌های مختلف مراکز خدمات جامع سلامت بازدید کرد و از نزدیک وضعیت ارائه خدمات در بخش‌های مختلف و همچنین وضعیت نیروی انسانی، فضای فیزیکی، وضعیت ساختمانی و عمرانی و تجهیزات پزشکی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.



 



در ادامه این بازدیدها، با هدف بررسی راهکارهای موجود در جهت بهبود هرچه بیشتر ارائه خدمات و مدیریت منابع، جلسه مشترکی با حضور شوراهای بخش، سرپرست و پرسنل شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت برگزار شد.



 



معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات همکاران در راستای ارائه مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان، در خصوص پیگیری مطالبات و رفع چالش های پیش رو در حوزه سلامت در شهرستان راز و جرگلان ابراز امیدواری کرد.



 



گفتنی است که دکتر براتی‌زاده در این بازدید، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری/ روستایی و شبانه‌روزی یکه سعود، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی حصارچه، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و تسهیلات زایمانی باغلق و پایگاه سلامت ضمیمه یکه سعود بازدید کرد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12140
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید