parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/12/05 - 11:37
  • - تعداد بازدید: 4
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

بازدید كارشناسان وزارت بهداشت از اجرای پزشك خانواده روستایی در استان

طی سفری چند روزه، کارشناسان وزارت بهداشت و ناظران طرح ملی پرشک خانواده در استان خراسان شمالی حضور یافته و از نحوه اجرای پزشک خانواده روستایی و برنامه استقرار پزشک خانواده شهری در استان بازدید کردند.





معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز جمعه 5 اسفندماه 1401 در گفت و گو با وب‌دا، جزئیاتی از این بازدید را تشریح و اعلام کرد: دکتر «زرگران» و دکتر «پورعباسی» کارشناس و ناظران طرح ملی پزشک خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روزهای دوشنبه تا پنج شنبه (یک تا 4 اسفند) از نحوه اجرای پزشک خانواده شهری در شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، شیروان، فاروج، جاجرم و اسفراین بازدید و همچنین تکمیل چک لیست استقرار پزشک خانواده شهری را نیز بررسی کردند.





وی با بیان اینکه این بازدیدها از دوشنبه آغاز شده بود، افزود: امروز در آخرین بازدید اجرای پزشک خانواده شهری در بجنورد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

دکتر اکبری با اظهار اين كه اجراي كامل طرح پزشك خانواده موجب ارتقاي قابل توجه بهداشت و سلامت جامعه می‌‌شود، ادامه داد: صرفه جویی در هزینه‌های سلامت، ارائه خدمات با کیفیت، تقویت مراقبت‌های سلامت، ارجاع صحیح بیماران به سایر متخصصان از جمله مزایای اجرای پزشک خانواده است.





وی تأکید کرد: بنا داریم مطابق دستورالعمل‌های وزارتی نسبت به تقویت نظام شبکه اقدام کنیم و انتظار داریم با اجرای آن سطح دسترسی به خدمات با کیفیت بیشتر شده و موجب ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در استان شود.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11624
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید