parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/01/06 - 08:32
  • - تعداد بازدید: 8
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

بازدید کارشناس سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از زیرساخت‌های بهداشتی استان

کارشناس سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری دو روزه به خراسان شمالی، از زیر ساخت‌های بهداشتی شهر بجنورد بازدید و در نشست‌هایی با معاونان بهداشت و توسعه مدیریت دانشگاه و گروه سلامت محیط و کار، مسائل موجود در این حوزه بررسی شد.

 



به گزارش وب‌دا،  مهندس «صفورا علیزاده» در نخستین روز کاری سال جدید ابتدا در معانت بهداشت حضور یافت و نظارت‌های نوروزی واحد سلامت محیط و کار را مورد ارزیابی قرار داد. همچنین در دیدار با دکتر براتی‌زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه، شرایط زیرساخت‌های حوزه بهداشت بررسی شد.





دکتر اکبری در نشست معاونت بهداشت، از دغدغه ها، کمبودها و مسائل موجود سخن گفت و خواستار دریافت حمایت‌های بیشتر برای ارتقاء خدمات این بخش شد.





بنابر این گزارش؛ در بخش دوم بازدیدهای روز گذشته، «علیزاده» با حضور در مرکز بهداشت بجنورد از آزمایشگاه رفرنس و آزمایشگاه در حال ساخت بهداشت حرفه‌ای بازدید و مراحل ساخت این پروژه را نیز بررسی کرد.



 



همچنین خدمات بهداشتی ارائه شده در مرکز بهداشت بوعلی بجنورد نیز مورد بررسی و پایش قرار گرفت.





وی در این بازدید ها کمبودها و نواقص احتمالی موجود را نیز بررسی و راه کارهایی برای حل آن‌ها ارائه کرد. 





گفتنی است؛ امروز یکشنبه 6 فروردین‌ماه 1402، در ادامه بازدیدهای کارشناس سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، مراکز بهداشتی فاروج و شیروان بازدید خواهد شد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11793
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید