parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/10 - 01:42
  • - تعداد بازدید: 9
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

بررسی مسائل حوزه کارگری در دانشگاه علوم پزشکی استان

در دیدار و نشست صمیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با دکتر شاهین‌فر، مسائل حوزه کارگری در دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی شد و دو طرف بر همکاری‌های بیشتر برای توسعه ارائه خدمات و رفع دغدغه‌ها در این حوزه تأکید کردند.

 



به گزارش وب‌دا، در این دیدار که روز شنبه 10 تیرماه 1402 برگزار شد، ضمن خداقوت‌گویی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فعالان حوزه سلامت، استفاده از ظرفیت بین دستگاهی برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف مورد تأکید قرار گرفت و در خصوص چالش‌های پیش روی حوزه کار و کارگری در کارگاه‌ها نیز گفتگو شد.



 



دکتر شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز پس از شنیدن صحبت‌های مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ضمن تشکر از دغدغه‌های مدیرکل در حوزه کار و کارگری و ضرورت کاهش و حتی حذف عوامل زیان‌آور در کارگاه‌ها، به آغاز تجهیز و به روز رسانی آزمایشگاه‌های سطح استان همزمان با ورود دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی خبر داد که گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات شایسته به هم استانی‌های گرامی به شمار می‌رود.



 



بر اساس این گزارش، تلاش برای افزایش رضایت‌مندی، دغدغه‌ها و موضوعات مرتبط با قراردادهای کارگری و پیمانکاری، پررنگ کردن موضوع پیشگیری برای جلوگیری از بروز حوادث در کارگاه‌ها و تلاش برای کاهش عوامل زیان‌آور در کارگاه‌ها از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار صمیمی بود.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12152
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید