parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/12 - 10:03
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

برنامه‌ریزی‌ها برای تحکیم ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه

سرپرست دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه ضمن تشریح اقدامات این مجموعه طی سه ماه نخست سال، گفت: معاونت تحقیقات و به خصوص حوزه ارتباط با صنعت نقش پررنگی در راستای ایجاد دانشگاه کارآفرین دارد که در این راستا برنامه‌هایی در دست اجرا است.

 



دکتر حمیدرضا محدث حکاک در گفتگو با وب‌دا اظهار داشت: با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط رهبر انقلاب، بیان کرد: در این راستا دفتر ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه وظیفه خود را خطیرتر و سنگین‌تر دانسته که همین امر موجب شد تا طی 3 ماه نخست سال جاری اقدامات مثبت و قابل توجهی از سوی دفتر ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه رقم بخورد.



 



وی با تأکید بر اینکه آموزش دانشجویان برای ورود به صنایع و آشنایی با علوم، اختراعات و فناوری‌های جدید یک ضرورت است، افزود: در این راستا تور بازدید از صنایع موجود در پارک علم و فناوری خراسان رضوی، پارک سلامت مشهد، آلومینا جاجرم و... برگزار شده است.



 



دکتر حکاک با اشاره به اینکه با مجریان طرح های برون دانشگاهی 3 قرارداد منعقد شده است، تصریح کرد: به منظور تعامل بین دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های علمی استان، تفاهم‌نامه مشترکی با دانشگاه کوثر بجنورد منعقد شده است که آثار مثبتی را در پی خواهد داشت.



 



وی با اشاره به برگزاری انواع کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی ویژه اساتید، همکاران و دانشجویان، افزود: برگزاری کارگاه توانمندسازی اساتید در خصوص معرفی خدمات دفتر، دانشگاه‌های کارآفرین و سامانه ساتع و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی شناسایی فرصت‌های کارآفرینی ویژه دانشجویان بهداشت عمومی در این راستا اجرایی شد.



 



وی خاطرنشان کرد: تسهیل اخذ مفاصا حساب بیمه در طرح های برون دانشگاهی نیز از جمله اقدامات شاخص طی 3 ماه گذشته بوده است.



 



سرپرست دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه با تأکید بر اینکه برنامه‌هایی برای قرارداد با سایر نهادها از جمله محیط زیست وجود دارد، گفت: با مجریان طرح های برون دانشگاهی 3 قرارداد منعقد شده است.



 



وی در انتها بیان کرد: برای 63 نفر از شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی گواهی صادر شده است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12160
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید