parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/12/24 - 10:37
  • - تعداد بازدید: 8
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

برگزاری جلسه تخصصی در شهرستان شیروان بازدید میدانی معاون بهداشت دانشگاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ ضمن برگزاری جلسه تخصصی در شهرستان شیروان بازدید میدانی با رویکرد بررسی چالش‌ها از خانه بهداشت باغ و مرکز بهداشتی درمانی روستایی ینگه قلعه انجام شد.

به گزارش وب‌دا، در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ دکتر محمدرضا اکبری و مدیران گروه‌های تخصصی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با رویکرد بررسی میدانی چالش‌های پیش رو در شهرستان‌ها از مرکز بهداشتی درمانی روستایی ینگه قلعه از توابع شیروان و خانه بهداشت باغ بازدید به عمل اوردند.



 



بر اساس این گزارش؛ در صبحگاه ۲۳اسفندماه شورای فنی در جمع همکاران شهرستان شیروان برگزار شد دکتر محمدرضا اکبری ضمن ارزوی پیش رو بودن سالی پر بار در حوزه سلامت و بهداشت شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: دستیابی به اهداف عالیه تحقق و پیشرفت شاخص‌ها در سایه تلاش جدیت و همکاری تنگاتنگ سطح محیطی و مدیریت شهرستان تحقق می‌یابد.



 



وی افزود: گسترش نظام ارجاع و پزشک خانواده روستایی گامی بزرگ در پیشبرد اهداف سلامت محور جامعه است.



 



وی در ادامه واکسیناسیون کرونا را از اهمیت بالایی برشمرد و با تأکید ویژه در این مقوله، بحث جوانی جمعیت را بسیار پراهمیت خواند و از تمامی مسئولان شهرستان خواست با جدیت، این مهم را در راستای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت با قوت عملیاتی کنند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11742
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید