parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/09/06 - 16:37
  • - تعداد بازدید: 8
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

برگزاری نخستین اردوی "راهیان پیشرفت" کشور از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

نخستین اردوی راهیان پیشرفت با محوریت "بازدیدهای علمی امیدآفرین" از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و با حضور جمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه با همکاری اداره کل فرهنگی، امور انجمن‌ها و روابط عمومی فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین اردوی راهیان پیشرفت دانشجویان علوم پزشکی کشور تحت عنوان "بازدید های علمی امیدآفرین" را با بازدید از پارک علم و فناوری پردیس برگزار کرد.



 



قارداش پور افزود: دانشجویان در بازدید از این مرکز مهم علمی که بزرگترین پارک علم و فناوری غرب آسیا محسوب می شود، با جدیدترین دستاوردهای علمی و فناورانه شرکت های دانش بنیان آشنا شدند.



 



قارداش پور با بیان اینکه  بازدید از موزه هوانوردی پارک نیز در حاشیه این برنامه با استقبال دانشجویان مواجه شد، اظهار داشت: در ادامه این بازدید، دانشجویان در نمایشگاه مجموعه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی، کارگاه اکوسیستم و کوآپ( فضای اشتراکی کسب و کار) شرکت کردند.



 



گفتنی است این رویداد علمی، به عنوان اولین برنامه علمی و تفریحی با این سطح از گستردگی مراکز مورد بازدید و استقبال بی نظیر 600 نفر از دانشجویان توسط مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برنامه ریزی و اجرا شد که به علت محدودیت ظرفیت، افراد منتخب به اولین مرحله اردو اعزام شدند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11308
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید