parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/11/04 - 10:43
  • - تعداد بازدید: 7
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

بهبود امکانات رفاهی برای دانشجویان دانشگاه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از موفقیت های حاصل شده در خصوص توسعه امکانات رفاهی در این مجموعه خبر داد و گفت: امسال تأمین خوابگاه و اسکان دانشجویان متقاضی خوابگاه به طور کامل و صد در صد اجرایی شده و همچنین 2هزار و 400متر مربع نیز به فضای خوابگاهی دانشگاه اضافه شده است.

به گزارش وب‌دا، دکتر «سید احیاء سیدی» در نشست خبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه پیگیری ساخت خوابگاه متأهلی نیز در پردیس دانشگاه در حال انجام است، ادامه داد: این پروژه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان 200 میلیارد ریال تأمین اعتبار شده است.



 



وی پیگیری دریافت ماده 23 ساختمان خوابگاه 400 نفره در محل پردیس دانشگاه و پیگیری تکمیل فاز دوم خوابگاه 16 آذر پسران و انجام فرآیند دریافت تسهیلات را از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش ذکر کرد.



 



دکتر سیدی در بخش دیگری از افزایش 50 درصدی اردوهای جهادی خبر و ادامه داد: تاکنون 12 اردوی جهادی با مشارکت 500 نفر از دانشجویان، کارکنان و پزشکان برگزار و به بیش از 5 هزار نفر خدمات بهداشتی و رفاهی ارائه شده است.



 



معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به اعزام کاروان 100 نفره دانشجویی به سفر زیارتی کربلا در اربعین حسینی نیز اشاره و عنوان کرد: اعزام به اردوهای فرهنگی و تفریحی نسبت به مدت مشابه سال قبل 200 درصد رشد داشته است.



 



وی موفقیت‌های دانشجویان را نیز برشمرد و افزود: کسب مقام دوم، چهارم و پنجم کشوری در جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی و کسب مقام دوم قهرمانی در المپیاد کشوری شهر کرد در رشته ورزشی دو و میدانی از جمله این موفقیت‌هاست.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11514
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید