parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/10/12 - 12:40
  • - تعداد بازدید: 21
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در استان برای توسعه خدمات حوزه سلامت

در نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با معاون سپاه جواد الائمه و مدیر خدمات درمانی بسیجیان در راستای توسعه‌بخشی همکاری‌ها و ارائه خدمات سلامت به مردم، بر بررسی ارائه خدمات مراکز درمانی سپاه و بسیج و هم‌افزایی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر سید جواد پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی روز دوشنبه 12 دی‌ماه 1401 در نشست با معاون هماهنگ‌کننده سپاه جواد الائمه و مدیر خدمات درمانی بسیجیان گفت: در ارائه خدمات مناسب به مردم، گاهی مواقع تأمین نیروی انسانی از فراهم‌اوری تجهیزات اهمیت بیشتری دارد.





وی با بیان اینکه توسعه حوزه سلامت استان نیازمند مشارکت‌های بین‌بخشی است، گفت: برای رسیدن به استانداردهای قابل قبول و افزایش شاخص‌های این حوزه باید با کمک یکدیگر و بهره‌گیری از ظرفیت موجود به این مهم دست پیدا کنیم.



 



نوری مدیر خدمات درمانی بسیجیان استان نیز در این نشست گفت: خدمات موثر درمانی بسیج به دو بخش تقسیم می‌شود که خدمات مستقیم آن شامل ایجاد مراکز درمانی و خدمات غیر مستقیم در حوزه خدمات بیمه مکمل درمانی و طرح حمایت از زوج‌های نابارور است که از سال 94 شروع به فعالیت کردیم.



 



وی خاطرنشان کرد: در حوزه ایجاد مراکز درمانی، امیدواریم با کمک و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی پروژه‌هایی را به بهره‌برداری برسانیم.





در ادامه جلسه سرهنگ الهی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به بحث خدمات درمانی افزود: توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم و پشتیبانی از گروه‌های جهادی در واقع کمک به گسترش عدالت بهداشتی و درمانی در سطح کشور است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11438
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید