parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/14 - 23:22
  • - تعداد بازدید: 14
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

بهره مندی بیش از 184 هزار نفر از خدمات درمانی کلینیک ویژه امام علی(ع) بجنورد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بهره‌مندی 184 هزار  و 191 نفر از خدمات درمانی کلینیک تخصصی امام علی (ع) بجنورد خبر داد و گفت: در این مدت 86 هزار و 874 نفر از ویزیت تخصصی و فوق تخصصی و 97 هزار و 317 نفر از خدمات پاراکلینیکی این مرکز بهره مند شده اند.





دکتر عبدا... کبریایی در گفت‌وگو با وبدا؛ با بیان اینکه کلینیک ویژه امام علی (ع) بجنورد با برخورداری از 56 پزشک متخصص، ویزیت تخصصی را به بیماران نیازمند ارائه می‌کند، عنوان کرد: متخصصان این مرکز، شامل چشم‌پزشکی، طب فیزیک، داخلی، جراح عمومی، عفونی، جراح مغز و اعصاب، بیمارهای مغز و اعصاب، آنکولوژی، متخصص زنان، اورولوژی، ارتوپدی، بیهوشی، گوش و حلق بینی و روماتولوژی هستند.





وی با اشاره به اینکه خدمات پاراکلینیکی نیز به مراجعان و بیماران ارائه شده است، ادامه داد: بخشی از این خدمات شامل بخیه، گچ‌گیری، تزریق، پین، آتل، لیزر و..... بوده است.





دکتر کبریایی با بیان اینکه مرکز ROP نیز در کلینیک ویژه امام علی (ع) واقع شده است، اضافه کرد: مرکز غربالگری نوزادان نارس کلینیک ویژه در پاسخ به نیاز غربالگری شبکیه نوزادان نارس زیر نظر پزشک متخصص مشغول فعالیت است.





وی با بیان اینکه در این مرکز غربالگری شبکیه نوزادان نارس در زمان طلایی انجام می‌شود ، بیان کرد: در 9 ماه امسال هزار و ۲۰۰ معاینه و غربالگری شبکیه نوزادان نارس در این مرکز انجام شده است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12688
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید