parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/06/11 - 11:49
  • - تعداد بازدید: 8
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

بهره مندی 2 هزار دانشجو از خدمات موکب دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، از بهره مندی 2 هزار دانشجو از خدمات موکب آرمان حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سفر به کربلای معلی، خبر داد و گفت: موکب آرمان حسین (ع) جهت اسکان دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور توسط مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و با حمایت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت در شهر کربلا و نزدیک ترین فاصله به بین الحرمین از روز پنجم شهریور برپا شده و تا ۱۵ شهریور فعال است.

دکتر احیاء سیدی در گفت و گو با وبدا؛ با بیان اینکه۵۰ خادم از دانشگاه، شامل دانشجویان و پرسنل برای برپایی موکب به کربلا اعزام شده و ۲۰ روز در محل مستقر هستند، افزود: از زمان برپایی موکب تاکنون شبانه حدود 200 دانشجو (150 خانم و ۵۰ آقا) از 20 دانشگاه در موکب اسکان یافته اند، افزود: در مجموع به حدود 2 هزار دانشجو، خدمات رسانی می شود.



 



وی عنوان کرد: همچنین پذیرایی 500 پرس صبحانه، نهار و شام در هر وعده برای سایر فراهم شده که کار طبخ و توزیع توسط خادمان موکب انجام می شود. وی با اشاره به اینکه برگذاری مناجات، عزاداری، جلسات گفت و گو و مسابقات فرهنگی از برنامه های شبانه در موکب است، خاطرنشان کرد: غرفه های فرهنگی و درمان با حضور پزشک، پرستار و دانشجویان رشته های مختلف آماده ارائه خدمت به زائران اباعبدا...الحسین هستند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12369
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید