parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/01/12 - 11:04
  • - تعداد بازدید: 9
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

به‌نفع مردم، تحقق یک وعده

گام‌های عملیاتی برای ساخت بیمارستان ۳۲۰تخت خوابی بانوان، جایگزین بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد در نخستین روزهای سال رقم خورد.

 



به گزارش وب‌دا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اقدام عملیاتی برای احداث بیمارستان 320 تخت خوابی، جایگزین بیمارستان بنت الهدی بجنورد در این شهر خبر داد و گفت: روز گذشته در راستای سرعت‌بخشی به اجرای این طرح جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد استان برگزار شد.



 



دکتر جواد شاهین‌فر افزود: این جلسه با حضور استاندار و نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر برای جانمایی مکان این پروژه برگزار و مقرر شد با همکاری نهادهای مرتبط جانمایی پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.



 



وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی دانشگاه انتظار داریم این پروژه با سرعت مناسبی اجرایی شود.



 



وی با اشاره به اینکه ارتقاء فضاهای درمانی استان و اجرای طرح تعالی نظام سلامت در شاکله برنامه‌های دانشگاه قرار دارد، یادآوری کرد: حرکت مجموعه سلامت تحقق برنامه‌های متناسب با سیاست‌های کلان کشور است و امیدواریم با اجرای این پروژه بزرگ در حوزه سلامت، تحولی در حوزه سلامت استان رقم بخورد.



 



گفتنی است؛ دکتر شاهین‌فر در دهمین قرارگاه جوانی جمعیت، احداث بیمارستان 320 تخت خوابی در مرکز شهر بجنورد و ارتقاء فضاهای درمانی استان را نوید داد، اینک انتشار خبر خوش پیگیری مدیران ارشد استان برای راه اندازی این مجموعه درمانی ویژه بانوان، به مثابه برداشتن گام‌های عملیاتی برای تحقق یک وعده است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11833
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید