parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/09 - 11:55
  • - تعداد بازدید: 13
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

بیانیه جمعی از اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات

جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آستانه 11 اسفندماه با صدور بیانیه‌ای دانشجویان و آحاد مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

 



به گزارش وبدا در متن این بیانیه آمده است؛



بسم الله الرحمن الرحیم





امروز با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب، با تلاش های علمی خستگی ناپذیر جوانان این مرز پرگهر، کشور در عرصه‌های مختلف نظامی، پزشکی، علمی، تکنولوژی و هسته‌ای پیشرفت شگرفی داشته است و همچنان مصم تر از گذشته در حال حرکت برای فتح قله های افتخارات علمی است.



 



استکبار جهانی که مبهوت و مرعوب این پیشرفت شگرف ایران اسلامی شده است جنگ رسانه‌ای و اقتصادی علیه ‏نظام اسلامی را تشدید کرده است و تلاش می نماید با وارونه‌نمایی حقایق مسلّم و بدیهی، افکار جامعه را به نفع منافع و مطامع خویش مهندسی نماید.



 



امروز که به فضل الهی شرایط برای پیروزی جبهه حق طلبان در مقابل استکبار جهانی فراهم شده است، حضور ملّت قهرمان ایران در صحنه حمایت از نظام اسلامی و جبهه حق می تواند پیروزی این جبهه و استقرار نظم نوین را بنفع بشریت آزادیخواه تسریع کند و زمینه را برای گسترش عدالت جهانی فراهم سازد. در چنین شرایطی نمایش حمایت مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بواسطه حضور حداکثری و پرشور در انتخابات پیش رو می تواند پشتوانه اقتدار این نظام مقدس در سراسر جهان باشد.



 



بر این اساس ما اساتید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با عقیده و باور راسخ به اینکه مشارکت در انتخابات پشتیبان جمهوریت و اسلامیت نظام است و تنها راه برای رسیدن به جامعه ای مترقی، اخلاق مدار، آزادیخواه و عدالت محوردر عرصه جهانی است، ضمن اعلام مشارکت خویش در انتخابات پیش رو، از همه آحاد مردم علی الخصوص جوانان و دانشجویان عزیزی که آینده سازان واقعی این مرز و بوم می باشند برای شرکت در انتخاباتی پرشور و بی نظیر دعوت می‌نماییم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12785
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید