parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/26 - 08:45
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای محکومیت نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه

دانشگاه‌ علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، در راستای محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی علیه بشریت در حمله به بیمارستان المعمدانی بیانیه‌ای را صادر کرد.



به گزارش پایگاه خبری وبدا در شرح این بیانیه آمده است:



 



"بسم الله الرحمن الرحیم

سیعلم الّذین ظلموا أی منقلبٍ ینقلبون



 



تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و بی‌گناه غزه و بمباران مناطق مسکونی و غیر نظامی، نشانه استیصال اسرائیل غاصب و این رژیم خون خوار است که روز به روز به سمت اضمحلال نزدیکتر می‌شود.





 بار دیگر اسرائیل جنایتکار به همراه استکبار جهانی، در کمال خواری و ضلالت، فاجعه ای دیگر را رقم زد و در ادامه شرارت ها و ظلم ها به مردم مبارز فلسطین، در اقدامی وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه حمله و در سکوت سازمان های بین المللی به کشتار مردم بی گناه اقدام کرد. 





این جنایت نابخشودنی و کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم در غزه و همچنین کودکان موجب دوچندان شدن نفرت از رژیم صهیونیستی شده و جهان را با ماهیت پلید و خوفناک رژیم اشغالگر آشناتر کرده است.





جامعه ولایت‌مدار دانشگاهی، با تأسی از پیام‌ های قیام امام حسین(ع) هم صدا با مسلمانان و شیعیان راستین، حرکات بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستم را به شدت محکوم می‌کنند.





 رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه، جامعه دانشگاهی، اساتید، کارکنان، دانشجویان و کادر بهداشت و درمان خراسان شمالی ضمن ابراز انزجار از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی مردم مسلمان فلسطین و اعلام همبستگی با مردم بی‌دفاع غزه، از متولیان امر به ویژه دستگاه‌ های بین‌المللی و سازمان بهداشت جهانی می‌خواهد که در این خصوص وارد عمل شده و در راستای مقابله با این نسل کشی‌ها و قتل و کشتار اقدام کنند."



بر اساس این گزارش؛ اجتماع بزرگ جامعه دانشگاهی علوم پزشکی استان و کادر بهداشت و درمان خراسان شمالی، همصدا با سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت حمله به بیمارستان معمدانی، ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ مهرماه) در میدان شهید بجنورد برگزار می‌شود.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12504
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید