parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/18 - 08:46
  • - تعداد بازدید: 10
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

بی‌واسطه با سرپرست دانشگاه

صبح امروز پنج‌شنبه 18 خردادماه 1402، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد حاضر شد تا هم از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کند، هم دغدغه‌های همکاران شاغل در این واحد درمانی را بشنود و هم نحوه ارائه خدمات در این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار دهد.

 



همکاران شاغل در بخش‌های مختلف این بیمارستان نیز فرصت را غنیمت دانسته و بی واسطه دغدغه ها و مسائل خود در حوزه های مختلف را با دکتر شاهین فر در میان گذاشتند.



 



دکتر شاهین‌فر نیز پس از شنیدن دغدغه‌ها و چالش‌ها که از سوی همکاران شاغل در بیمارستان امام علی(ع) مطرح شد، قول پیگیری داد و تأکید کرد که حل این مشکلات در دستور کار قرار خواهد گرفت تا ارائه خدمات در این بیمارستان همچون گذشته در نهایت دقت و کیفیت به متقاضیان دریافت خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شود.



 



بر اساس این گزارش؛ کمبود نیروی انسانی، ضرورت توسعه بخش های مختلف بیمارستان برای ارائه خدمات بهتر، توسعه زیرساختی و تجهیز بیمارستان به امکانات بیشتر و ... از جمله نکات و مطالب مطرح شده کارکنان شاغل در بیمارستان در نشست صمیمی با دکتر شاهین فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بود.



 



گفتنی است؛ دیدار با همکاران شاغل در بخش‌های مختلف واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سراسر شهرستان‌های تحت پوشش و از جمله مناطق کمتر برخوردار استان برای بررسی و حل چالش های احتمالی در دستور کار دکتر شاهین‌فر قرار دارد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12087
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید