parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/02/26 - 03:21
  • - تعداد بازدید: 9
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر جایگاه ویژه تلاشگران عرصه ارتباطات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان این حوزه در دانشگاه، بر جایگاه ویژه تلاشگران عرصه ارتباطات تأکید کرد و گفت: روابط عمومی حرفه‌ای کاملا تخصصی و مبتنی بر علم است که در دنیای امروز نقش حیاتی در جلب اعتماد و مشارکت عمومی و ارتباط موثر با مردم دارد.

 



به گزارش وبدا، در پیام دکتر شاهین‌فر به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی آمده است:





نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت و جایگاه روابط عمومی و مقوله مهم اطلاع رسانی در عصر ارتباطات است.





روابط عمومی به عنوان یک بازوی مشورتی در سازمان، فرصت اطلاع رسانی خدمات و وظایف را به مردم می دهد و با استفاده از توان، تخصص و ظرفیت ها در راستای آگاهی بخشی عمومی تلاش می کند.





 توجه به جایگاه ویژه روابط عمومی در دستگاه، ارتباطی دو سویه و قوی بین افکار عمومی و مجموعه ایجاد کرده و به عنوان پل ارتباطی در جلب مشارکت های عمومی، ایجاد امید در جامعه و تحقق شعار سال نیز تاثیر گذار خواهند بود.





اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران و سخت‌کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و آرزوی تداوم خدمت و توفیقات روزافزون برای ایشان دارم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12944
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید