parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/30 - 02:27
  • - تعداد بازدید: 13
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

تجلیل از برگزیدگان حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به حضور دانشگاه در همایش ملی تجلیل از دستاوردهای حوزه بهداشت و مدافعان سلامت، گفت: جمعی از بهورزان، مراقبان سلامت و کارشناسان در این همایش به عنوان برگزیده کشوری تجلیل شدند.

 



 



دکتر محمدرضا اکبری در گفت و گو با وبدا، افزود: 15 نفر از فعالان حوزه بهداشت دانشگاه در بخش های مختلف با عنوان منتخبان کشوری انتخاب و با اهدا لوح و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.



 



وی ادامه داد: در بخش بهورزی، فاطمه حسین پور، ساریگل نعمتی، کبری آواری و رقیه محمدی (بهورز)، جعفر قنبری (مربی) و آرزو رسولی (کارشناس بهورزی) و سکینه مسلمی مراقب سلامت، در بخش آموزش سلامت فاطمه جوینی (داوطلب سلامت محله)، زهرا دوستی(کارشناس سلامت روان)، خداوردی محمدی (مراقب ناظر کهنه جلگه)، خدیجه شیردل(مراقب سلامت)، یاسر پناهی، فضل ا... پسندیده، بهروز علیزاده، حسین جاجرمی(برگزیدگان ستادی) به عنوان برگزیدگان کشوری حوزه سلامت انتخاب شدند.



 



دکتر اکبری عنوان کرد: 10 نفر دیگر از فعالان این حوزه نیز با معرفی معاونت بهداشتی دانشگاه لوح تقدیر دریافت کردند.



 



وی اضافه کرد: دانشگاه در بخش های متعدد جمعیت و خانواده، سلامت روان، آموزش سلامت، بهداشت محیط و حرفه ای، دهان و دندان و... در این همایش حضور داشت و اقدامات و دستاوردهای این حوزه نیز در نمایشگاه دستاوردها در معرض بازدید عموم قرار گرفت.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12514
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید