parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/01/04 - 21:34
  • - تعداد بازدید: 10
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

تقدیر نماینده ولی فقیه خراسان شمالی از خدمات شبانه روزی کادر درمان استان

در شامگاه دومین روز از ماه مبارک رمضان و چهارمین روز از تعطیلات نوروز، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، رئیس کل دادگستری استان، فرماندار بجنورد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و معاون درمان دانشگاه به همراه جمعی از مسئولان و تیم مدیریت بیمارستان امام علی (ع) در این بیمارستان حضور یافته و از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت و از زحمات شبانه روزی کادر درمان حتی در ایام تعطیل تجلیل و قدردانی کردند.

 



به گزارش پایگاه خبری وبدا، شامگاه جمعه چهارم فروردین ماه 1402، حجت الاسلام «رضا نوری» دکتر «جواد شاهین فر»، حجت الاسلام «رضا براتی زاده»، «محمد باقر باقر پور»، دکتر «حسن براتی زاده» و دکتر «علی عفتی زاده» از بخش های جراحی، ICU و بخش های متعدد بیمارستان امام علی (ع) بازدید و از بیماران بستری در بخش های مختلف درمانی عیادت کردند.



 



گفتنی است؛ در این بازدید، مسئولان در گفت و گوی صمیمانه با کادر درمان و پرستاران، از زحمات شبانه روزی آن ها با اهداء هدایایی تقدیر کرده و فرارسیدن سال نو را تبریک گفتند.



 



حجت الاسلام نوری در حاشیه این بازدید با تقدیر از کادر درمانی که در ایام تعطیل خالصانه برا خدمت به مردم حضور دارند، گفت: امروز فرصتی فراهم شد تا قدردان زحمات کادر درمان باشیم که در هر شرایطی از جمله روزها تعطیل فعال هستند و در صحنه حضور دارند.وی با بیان اینکه بخشی از بیماران این بیمارستان مرتبط با تصادفات در ایام تعطیل هستند، افزود: فرهنگ رانندگی بسیار مهم است و عدم توجه به آن پیامدهای سنگینی برای جامعه به دنبال دارد. وی رعایت قوانین رانندگی توسط عموم را خواستار شد و از مسئولان نیز خواست تا پیگیر شناسایی مسیرهای حادثه خیز در استان باشند تا در سال آینده مشکلات این مسیرها اصلاح و برطرف شود زیرا این اقدام موجب کاهش عمده تصادفات در استان می شود.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11786
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید