parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/10/05 - 12:47
  • - تعداد بازدید: 9
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

توجه به جلب مشارکت دانشجویان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای سلایق و گرایش‌های مختلف دانشجویان گفت: تعامل با دانشجویان و مشارکت آن‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی، لازمه پیشگیری از ایجاد معضلات و مشکلات فرهنگی در سطح دانشگاه است.

به گزارش وب‌دا، هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز دوشنبه چهارم دی‌ماه با حضور رئیس دانشگاه و اعضای شورای فرهنگی در محل سالن شهید رجایی دانشگاه برگزار شد.



 



دکتر سیدجواد پورنقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این جلسه افزود: برنامه‌های تاثیرگذاری مثل اردوی راهیان پیشرفت که یکی از فعالیت‌های برجسته دانشگاه در سال جاری است، بایستی گسترش و ادامه یابد.



 



حجت الاسلام و المسلمین فرزانه، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی سال جاری در دانشگاه گفت: توجه به مباحث اخلاقی و فرهنگی در اجرای برنامه‌ها بایستی مد نظر برنامه‌ریزان و مجریان برنامه‌ها قرار بگیرد.



 



دکتر سیدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز با تأکید بر برنامه‌ریزی صحیح فرهنگی در سال جاری و ترم آتی تحصیلی گفت: لزوم اختصاص ساعت فرهنگی خاص برای دانشجویان، می‌تواند مشکل عدم تأمین زمان مناسب اجرای برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان را حل کند.



 



گفتنی است؛ در این جلسه از شورای فرهنگی دانشگاه، موضوعاتی از قبیل سلسله اردوهای دانشجویی با موضوع فرهنگی، ساعت فرهنگی دانشکده ها، ورزش صبحگاهی همکاران، هزینه های اردوی جهادی، برگزاری مراسم مشترک دهه فاطمیه، برگزاری کلاس مهارت های زندگی و... بررسی شد و در یکی از مهمترین تصمیمات، مقرر شد مرحله دوم اردوی راهیان پیشرفت با حضور دانشجویان و مرحله اول اردوی راهیان پیشرفت اساتید در ماه های آینده برنامه ریزی و اجرا شود.



 



بر اساس این گزارش؛ اعضای حاضر در جلسه ضمن بررسی دستورکارهای شورای فرهنگی، به مرور اقدامات انجام‌شده توسط معاونت فرهنگی دانشجویی در سال جاری پرداختند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11423
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید