parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/08/17 - 01:58
  • - تعداد بازدید: 19
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

توزیع 53پزشک متخصص در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان

توزیع 53 پزشک متخصص اختصاص‌یافته به استان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه 1402 طی آئینی با حضور دکتر شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاه انجام شد تا با آغاز به فعالیت این پزشکان، روند ارائه خدمات درمانی بیش از پیش به مردم استان ارتقاء یابد.

 



به گزارش وبدا؛ دکتر عبدا... کبریایی معاون درمان دانشگاه، در این آئین امکانات و ظرفیت‌های بیمارستانی دانشگاه را اعلام و بیان کرد: دانشگاه دارای 9 بیمارستان است و متناسب با تصمیم پزشکان متخصص، محل خدمت آن‌ها در یکی از این بیمارستان‌ها خواهد بود.



 



وی از فراهم بودن امکانات پانسیون و تسهیلاتی برای اسکان متخصصان بنا به انتخاب آن ها نیز خبر داد و افزود: در راستای افزایش ماندگاری پزشکان متخصص در استان، زمینه سازی و امکاناتی فراهم شده است.



 



مدیرکل بیمه سلامت نیز در این جلسه تأکید کرد: سازمان‌های بیمه‌گر در خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان است تا در مدت خدمت متخصصان موجبات ثبات و ماندگاری در استان فراهم شود.



 



بنا بر این گزارش؛ در این جلسه متناسب با تصمیم پزشکان و نیازهای درمانی استان، 53 متخصص اختصاص یافته به استان توزیع شدند که این نیروها شامل ۲ متخصص آسیب شناسی، ۲ متخصص ارتوپد، ۷ متخصص بیماری‌های داخلی، 5 متخصص قلب و عروق، ۴ متخصص بیهوشی، ۴ جراح عمومی، ۴ متخصص رادیولوژی، ۴ روانپزشک، ۶ متخصص زنان و زایمان، ۶ متخصص کودکان، ۲ متخصص گوش و حلق و بینی و متخصصان بیماری های عفونی، جراح مغز و اعصاب، جراح کلیه و مجاری ادراری، چشم پزشک و متخصصان رادیوآنکولوژی و بیماری های پوستی هستند.



 



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12554
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید