parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/09/20 - 11:47
  • - تعداد بازدید: 9
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

توسعه رشته‌ها و ارتقای اعضای هیئت علمی در اولویت برنامه‌های معاونت آموزشی دانشگاه

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه موجودیت و هویت دانشگاه با حضور دانشجویان و اعضای هیئت علمی شناخته می‌شود بر ضرورت افزایش رضایتمندی در بین این گروه‌ها تأکید و اظهار کرد: توسعه رشته‌های تحصیلی و ارتقای رتبه اعضای هیئت علمی از اولویت‌های آموزش دانشگاه است.

به گزارش وب‌دا، دکتر احمد وثوقی‌مطلق روز شنبه 19 آذرماه 1401 در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و نقش نیرومحرکه‌ای برای پیشبرد اهداف دانشگاه ازجمله امور پژوهشی، اهم برنامه‌ها و اولویت‌های کاری معاونت آموزش دانشگاه را تشریح کرد.



 



وی اظهار کرد: دانشگاه موجودیت و هویت خود را از دانشجو و اعضای هیئت علمی گرفته است که مستقیما زیر نظر معاونت آموزشی فعالیت می کنند.





معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات و عملکرد در این معاونت به دلیل فرآیندهای زیرساختی، دیربازده است، گفت: نمود اقدامات این حوزه و تاثیرگذاری آن در بین مردم و در بین جامعه دانشگاهی گاهی چندین سال زمان می‌برد.



 





دکتر وثوقی‌مطلق با اشاره به اینکه عدم فعالیت در حوزه آموزش باعث ضعف حوزه‌های بهداشتی، درمانی و تحقیقات در آینده خواهد شد، تصریح کرد: معاونت آموزشی موتور محرکه است که می تواند دانشگاه را در مسیر تحرک و پیشرفت حرکت دهد.





وی برگزاری رقابت های علمی برای دانشجویان را از اهداف پیش رو این معاونت برشمرد و گفت: باید اوقات فراغت دانشجویان علاوه بر فعالیت های فرهنگی، با برنامه های علمی پر شود.



 



وی بر افزایش رضایتمندی در بین جامعه هدف بخصوص دانشجویان و اعضای هئیت علمی به عنوان سرمایه‌های انسانی تأکید و عنوان کرد: توسعه آموزش انسانی یکی از شاخص‌های مهم در توسعه جوامع به شمار می‌رود که عملیاتی‌سازی این مهم را با برنامه‌های مختلف از جمله تسهیل در ارتقای اعضای هیئت علمی دنبال می‌کنیم.





مهندس مجید پورخیاط، مدیر ورایط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه نیز در این دیدار بر تعامل بیشتر روابط عمومی و معاونت آموزشی تأکید کرد و گفت: پیشبرد فنی و تخصصی امور، مسیر رسیدن به اهداف را برای مجموعه راحتتر می‌کند.





وی بیان داشت: بیان پیشرفت‌های دانشگاه و امیدآفرینی بین دانشجویان از وظایف این مجموعه است که با همراهی معاونت آموزشی محقق خواهد شد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11380
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید